Hvor ofte spiser de små?

her har han spist annenhver time inntil nylig. nå med ca hver 3. time. jeg fullammer.

Ca. to timer mellom her, natt og dag.Gleder meg til det går litt lengre mellom...[:D]

Jenta mi får MME, og på dagen går det ca 3-4 timer mellom hvert måltid, og om natta kan det fort gå 5-6 timer mellom.
Hun får 120 ml [:)]

Jenta mi får morsmelk på flaske, og spiser hver 2-3 time på dagen, men om natten går det 8-11 timer uten mat[:)]

Har vært varierende fordi jeg har vekslet mellom mm og mme pga brystbetennelse. Når jeg fullammer har det vært hver andre time på dagen ( hver time i øke døgnene) og hver tredje på natten. Med MME er de jo lengre mett, men så har jeg ikke kun gitt mme.. jeg har gitt ett eller to måltider med mme. Nå forsøker jeg å fullamme, og gir når han vil ha. Varierer hvor lang tid det går mellom hver amming nå. Han er tre uker og tre dager gammel.

Keyla spiser rundt hver 4 time på dagen, og på natta kan det gå opptil 7 timer mellom[:)] Hun får mme[:)]

1,2,3 timer mellom på dagen....2,3,4 timer mellom på natta...alt avhenger av hans humør og form.....
Jeg fullammer så jeg aaaaner ikke hvor mye han spiser......men han legger godt på seg, så han spiser i alle fall nok[:)][:)][:)]

fullammer her. går 3-4 timer mellom på dagen og som regel 5-7 timer mellom på natta[:D]

"Fullammer"[:)] Får ett halvt måltid på kvelden med mme. Ammer alt ifra 1-3 timer mellom på dagen. På natta mellom 5-8 timer. Og på mårran før vi står opp, går det i ett[:)]

Mellom 2-3 timer mellom hver runde. Kun MM.

her går det 2-3 timer på dagtid og 3 timer på natta. gleder meg MASSE til litt lengre økter på natten. har ingen peiling på hvor mye han spiser da han kun får mm av meg. men har lyst å finne ut hvor mye han spiser ca sånn at hvis han skal ha barnevakt er det greit å vite hvor mye melk jeg skal ta opp fra fryseren.

til dere som bare gir mm: er det noen som har kontroll på hvor mye de små spiser på ett måltid ca??

ORIGINAL: Anette_87

her går det 2-3 timer på dagtid og 3 timer på natta. gleder meg MASSE til litt lengre økter på natten. har ingen peiling på hvor mye han spiser da han kun får mm av meg. men har lyst å finne ut hvor mye han spiser ca sånn at hvis han skal ha barnevakt er det greit å vite hvor mye melk jeg skal ta opp fra fryseren.

til dere som bare gir mm: er det noen som har kontroll på hvor mye de små spiser på ett måltid ca??

Det varierer veldig. Har drevet og pumpet meg og gitt ham, og det kan variere fra 40 ml til 160. Varierer og hvor mye jeg da får ut av hver pupp, så regner med at det varierer når ham får rett fra puppen etter hvilken pupp han får, og om han kanskje har behov for begge bryst. Jeg regner med at de gangene han vil ha fra begge bryst, så er det fordi det bare kommer en 20-40ml fra ene brystet. Da vet jeg fra erfaring med pumpingen at jeg stort sett har 80 ml i andre puppen.

Mai spiser ca hver 3. time om dagen. Fra kl. 22 til kl. 7, ca hver 4.-5. time. Jeg fullammer, men hun har fått mme et par ganger i økedøgnene sine eller etter at jeg har tatt et glass vin. Jeg opplever at mme metter mer enn mm. Ser frem til at hun kan sove mer enn 4-5 timer om natten[:)] 

her går det ca 4 timer mellom hver amming på dagen og 3-4timer mellom ammingen på natta... nå gir jeg han siste måltidet om kvelden med mme og da sover han litt lengre, kanskje 4-4,5time.. gir mme om kvelden for det skulle visst hjelpe med att bilrubin nivåene hans gikk ned fortere(gulsot).

Jeg fullammer.

Før hadde hun mye magesmerter, og ville av den grunn ha mye pupp.

Nå har hun fått minifom en stund, og den har begynt å fungere, så nå får hun mat så sjelden at det virker nesten som hun er blitt avvent....

Sover hele natta, fra 21.30, til ca 06, får pupp og sover til ca 09.30. Er då våken litt og får pupp, før hun sovner igjen.

Gir henne aldri mat før det er gått to timer, men lar det gjerne gå 3-4 timer i mellom på dagen.

Etter at hun begynte å få mat sjeldnere, har hun blitt en mye blidere og mer fornøyd baby

2-4 timer om dagen, 4-5 timer om natten. jeg fullammer

Back
Topp