Hvor ofte sover din baby?

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Babyen min sover minimalt på dagtid, og bare 5-15min om gangen... Kan det kanskje ha noe med at han sover fra 18.30-06.00, at han får nokk søvn ?
Hvor lenge sover babyen din på dagtid?
 
Helt likt som deg. Hun våkner med en gang jeg prøver å legge henne fra meg. Sovner alltid på brystet. Om natta sover hun godt.
 
Tulla mi har begynt å sove fast 2-3 timer på formiddagen fra mellom kl 9 og 10. Blir hun ikke lagt i den tiden så blir hele dagen ødelagt, hun blir overtrøtt og får henne ikke til å sove før på kvelden igjen[emoji28] sover også fast en times tid fra 15-16 tiden ca, og legger seg sammen med oss om kvelden rundt 22-23:) nettene er litt opp og ned.. men stort sett våkner hun kl 2 og kl 5, og igjen når pappa skal på jobb kl 8[emoji4]
Deilig å kjenne på at det begynner å bli litt rutiner [emoji4]
 
Varierer fra dag til dag. Følger ikke med på det :)
 
Våkner - spiser- er våken en times tid - sovner igjen. Kun 30 min av gangen, men en time i bæreselen.
 
Her ser jeg et mønster på at han er våken ca.2 timer, så er han trøtt og sutrete. Sover da alt fra 15 min til 1 time før det er 2 våkne timer igjen.
Varierer når han sovner for natta. Men han er våken med 2-4 timers mellomrom i løpet av natten. Får mat og sovner igjen..
 
Babyen min sover minimalt på dagtid, og bare 5-15min om gangen... Kan det kanskje ha noe med at han sover fra 18.30-06.00, at han får nokk søvn ?
Hvor lenge sover babyen din på dagtid?

Samme med meg også. Han sover veldig lite og virker som han strever med å falle til ro. Svetter opp igjen. Sovner bare veldig kort. Heldig om det blir 40 min, men da er det ofte på meg. Og jeg er stuck. Men gan sover mye fra kl 18-19 og til kl 05. Lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å endre litt på dette med et flaskebarn og hvor mye som er vanlig at de sover nå.
 
Varierer veldig, alt etter hvor mye hun får ligge på meg. Hun kunne sikkert ha sovet hele døgnet rundt om hun fikk ligge på meg hele tiden, kun avbrutt av mat.
 
Back
Topp