Hvor ofte sover de på dagen?

To ganger om dagen 1-3 timer pr gang... siden hu også sover 13-14 timer om natten så synes jeg liksom hu alltid sover
 
3 ganger som oftest, av og til 2. Spørs hvor lange hvilene er. Men som regel er de mellom 1-1 1/2 time. Våken 2 timer så er han trøtt.
 
3. Sover fra 20-40 minutter per lur, og 10 timer om natten. Så konstant underskudd på søvn...
 
1-2 ganger.
Enten 1 lang eller 2 korte. Noen ganger dropper hun også å sove på dagen. Bare dupper av litt i bilen..
Men hun sover 12-14 timer om natten så klager ikke :)
 
I dag sov han bare en gang, men til vanlig sover han som regel 2 ganger. Myye våken om natta så skjønner ikke hvordan han ikke sover mere:p
 
Som regel 2 ganger, 1-2 timer hver gang. Men dersom formiddagsduppen blir kort trenger hun gjerne en liten dupp til på ettermiddagen.
 
Sover 2-3 ganger på dagen, idag sov han kl 8 i 1,5time, så 11 til 12 også 15 til 16.30. Sover 10 timer på natten og står opp ca kl 5, derfor han dupper så tidlig.
Håper han begynner å sove litt lenger på morgenen igjen snart.. Zzz
 
Hun sover fortsatt ganske mye egentlig. 12-14 timer natt, i tillegg til 3-4 lurer på dagen på hvertfall 1 time hver gang.
 
2 dupper. Første gangen er etter hun har vært våken 1-2 timer på morgenen. Da kan hun sove alt fra 40 min til 2 timer. Den siste duppen er rundt klokken 15, men den har vi ingen ordentlig rutine på. Kaller den bare en I-nap, varer kanskje 30 min. Hun sover godt om natten nå (bank i bordet). I natt sov hun 13 timer:p
 
Sover 2 lurer. Første ca 2,5t etter at hun våkner. Da sover hun ca 30min, kan noen ganger bli opptil 1t, men sjelden. Neste lur er etter middag rundt ca 16. Da sover hun igjen 30min og det kan forekomme at hun sover mer, men relativt sjelden.
 
Ser det er ikke bare vår som sover korte dupper.
Her varierer det veldig på både lenge og antall, søsteren sov på denne tiden 1,5-3 timer på formiddagen og så en dupp på 1-2 timer på ettermiddagen til relativt faste tider.
Han her derimot er det ingen rutine eller fast med, det er alt fra 10 minutter til 2,5 time, selv om 2,5 time hører sjeldenhetene til. Men sover han under 1-1,5 time så er han jo kjempetrett igjen etter maks 2 timer og det nytter ikke "tvinge" han til å være våken, men igjen så vil han ikke sove fordi.
Men han sover som regel ganske greit på natta da, med litt gråting og uroligheter
 
Holder på å forske litt på dagsovingen hennes. Synes det er så vanskelig. I dag sov hun 1 gang og den varte i 2 timer. I går sov hun 3 ganger og de varte 20-30 min per gang.

Skjønner meg ikke helt på henne :(
 
Back
Topp