Hvor ofte sover barnet ditt borte?

alt etter som egentlig... kan være 2 mnder mellom eller 3 mnder osv...[:)] Da er det snakk om 1 natt eller 2 netter...

De overnatter hos besteforeldre eller tanten.. for det meste med foreldrene til typen siden de bor så nært, og sofia har enda ikke overnattet med tanten sin da, bare Tuva [:)]

1-3 ganger i mnd kanskje. skal jeg da trykke ca anna hver uke?! eller??[:)]

har 3par besteforeldre som gjerne vi ha litt besøk[:D]

ORIGINAL: Susa87

2-3 ganger i mnd kanskje. skal jeg da trykke ca anna hver uke?! eller??[:)]

har 3 par besteforeldre som gjerne vil ha besøk a henne. stas det[:)]

5-10 netter i året

Ikke alt for ofte. Men det hender at hun sover borte når jeg jobber natta på puben, slik at sambo henter meg etter jobb noen ganger. Dessuten så bor familien min et stykke unna, så om de skal ha besøk av henne så sover hun gjerne over en natt slik at de får litt bedre tid. Er ca 1 gang eller to per måned tenker jeg:)

5-10 netter i året, nærmere 5 enn 10 egentlig da!
Sover hos mamma eller svigermor, de vil ha besøk da, sjeldent vi har barnevakt for det er noe vi skal på!

Har sovet en gang til Pappa, men synes ikke han er trygg nok på dem så får meg ikke til å sende han dit, synes det er litt leit-skulle ønske de ville prøve mer de også! Men han har jo de 2 andre Besteforeldre-parene da!
-ikke ligget over hos tanter eller onkler enda!

Lillebror har ikke sovet borte ennå, han er halvannet år. Storesøster på 4,5 år har vel sovet borte fem ganger kanskje, eller seks

Vi har barnepike kunn hvis vi begge skal bort på noe Og det er ikke ofte, kanskje 5 netter i året!

her har jentene aldri lege hos andre, men det er ikkje pga at vi ikkje vil, men fordi vi har ingen som vil ha dei på overnattingsbesøk..... [&o]

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: Susa87

1-3 ganger i mnd kanskje. skal jeg da trykke ca anna hver uke?! eller??[:)]

har 3par besteforeldre som gjerne vi ha litt besøk[:D]

Heldig!![:D]
Her har vi ingen..

fått høre ofte at det er lukus ja[:)] mine foreldre er gift.. foreldra til sambo er skilt og gifta seg på nytt..

varierer veldig, men bli ca 5-8 ganger i året tenker jeg! Hos svigers eller mamma og pappa[:)]

Her har ho vert på overnatting hos svigers 3 gange (men har ikkje telling på kor mange ganger sviger mor har passet henne på dagtid), men min søster har vert ein del barnevakt her hos oss. Da har hun og som regel bare sovet over [:)]

De siste 9mndene har hun sovet borte 1 gang, da var det ene settet med besteforeldre som spurte om å ha henne.

Men iløpet av det første leveåret ble det vel noen ganger, husker ikke.. mellom 5 og 10[:)] Da hos besteforeldre fordi vi hadde behov/lyst å finne på noe.

Mine kan sove både hos besteforeldre eller onkler og tanter. Det er som regel aldri jeg og min kjære som spør, men de som vil ha dem på besøk spør selv. De synes det er superstas alle sammen[:)]

Sikkert annen hver/hver tredje uke. [:D]

ORIGINAL: Qü$×

Mine kan sove både hos besteforeldre eller onkler og tanter. Det er som regel aldri jeg og min kjære som spør, men de som vil ha dem på besøk spør selv. De synes det er superstas alle sammen[:)]

Sikkert annen hver/hver tredje uke. [:D]

De er forresten under 2 år[:)]

Vi har hatt han noen netter på overnatting hos svigermor, så var han hos henne i en uke nå i mars (måtte til Polen i en uke for å fikse tennene mine og ville ikke dra med han ned dit da). Så skal ho ha han nå i helga, var egentlig bare fra lørdag til søndag fordi jeg er bedt i bursdag, men så har ho spurt om ho kan ha han fra fredag av.. Så vi får se hva det blir til [:)]

Syns det er flott at besteforeldre vil ha barnebarna på overnatting, da lærer de seg å bli vant til andre enn bare foreldrene også! Jeg sov ikke borte før jeg var rundt 7år, og slet med hjemmelengsel frem til jeg var rundt 13-14år[X(] Så jeg tror at det har litt å si om barnet blir vant til å være på overnatting innimellom [:D][:)] (Men det er MIN mening) [:)]

Back
Topp