Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er gnien på utlåninga[8D] Han har sovet hos min mamma 2 ganger uten meg. Første gangen sov han der 2 netter, andre gangen 1 natt.
Ikke lånt bort til noen andre..
Her har hun overnattet hos svigers og hos mine foreldre! [:)]
De spør ofte om å få låne henne, og det synes jeg er veldig koselig.
Varierer litt hvor ofte, men alt fra annenhver uke til annen hver måned.
Vi har ikke besteforeldre som stiller opp.
Svigerinna og svoger gjør det heller ikke enda siden hun er så liten og de er noe hysteriske ( hvertfall hun[;)]). Så da har vi bare et par vennepar som stiller opp når vi trenger det. Og da skal vi ha veldig behov før vi spørr vennene våre. Det blir max 5 netter i året, heldigvis så kan vennene også ha henne noen kvelder/dager om det skulle trengs[:)]
varierer veldig. akkurat nå studerer jeg i et annet sted enn hjemme, og det er ferie, derfor begge er borte. ellers er de kun hos meg. Er jeg hjemme (sammen med pappan) så er det kun største man som får sove borte om han har lyst.
Han har vært på overnatting 2 ganger i hele sitt liv.
Ellers så har e og bf delt på å være ilag med vennene våre når det e fest. *ene gangen e da han som drar og neste gang e da e*
Ca en gang i mnd siden jeg jobber seint fredag kveld og da påen igjen på jobb lørdag morgen. Skjelden vi bruker b.vakt annet en da gubben er på sjøen og jeg jobber sånn jeg gjør