Hvor ofte skifter dere ullinnlegg?

caracara

Forumet er livet
På pakken står det jo at du bare trenger to par, men jeg tror jeg sliter ut ca ett par i døgnet, så for å ikke måtte vaske ull hver dag har jeg tre par [;)] Jeg bruker det så lenge jeg kan, snur og vender på det slik at jeg for hver gang har en tørr og ren plass [8|]

Ammeinnlegg i ull mener du?
Jeg har papirinnlegg innerst, så jeg kan bruke de lenge.. Om natten bruker jeg dobbelt med papir, og ull utenpå der igjen, ellers blir det basseng i senga.

Jepp[:)] Aah, det burde kanskje jeg også gjøre, hvertfall på den siden som ikke har et lite sår. Det kan bli skikkelig plask her også, hehe [:)]

må ha papir inni så vasker de ikke så ofte. så dumt at ulla bare setter seg fast når man er sår:/ ihvertfall så lenge de sier at ull er bra mot sår.

På sykehuset fikk vi beskjed om at ullinnlegg burde vaskes, og ikke brukes pånytt når de var blitt bløte pga bakteriene. De ga også beskjed om at det ikke var lurt å bruke papirinnlegg dersom man var sår, men istedet ta ei gammel t-skjorte og klippe opp i passende biter og bruke de som innlegg. Jeg gjorde dette på begynnelsen, men har gått over til papirinnlegg inni ullinnlegene nå

Jeg har 4 par. 2 av parene har lomme til papirinnlegg. Men jeg lekker omtrent ikke, dvs først siste uka det har begynt å lekke noen dråper... Så her varer de flere dager.

Jeg fikk beskjed på sykehuset at det ofte dannet seg sopp i ull innleggene, der melken kommer, hvis man hadde de rett på huden!?!? så da ville jeg iallefall vasket de ofte....!!

Jeg har bare et par

har ikkje brukt det enda men har 2 par etter sist gong eg var gravid

Har 6 par (Janus, 49,- kr pr par :)). Skifter hver dag. Så kjører jeg ullvask en gang i uka.

Sist fikk vi begge sopp, og det var noe dritt. Da brukte jeg ullinnleggene i flere dager. Tror det kan ha en sammenheng.

Back
Topp