Hvor ofte skeier dere ut?

lykkelita*

Forumet er livet
Inspirert av godte-tråden[;)] Hvor ofte unner dere dere litt(eller mye) ekstra? Hvorfor føler dere at dere "fortjener" det, når dere først har bestemt dere for å spise snop? Finner dere på en unnskyldning liksom?[8D] Og hvor mange av dere får dårlig samvittighet etter å ha spist snop?

Ei spis ofte og da mener ei ofte, popcorn![8D][:D]
Men sjelden ei spis annet, men det er fordi ei ikke er no særlig glad i godteri.[;)]

hver dag[8|][:o]

Spiser hver dag jeg, tenker ikke over det. Har heller ikke dåårlig samvittighet, synes jeg alltid fortjener å kose meg [:D]

Har du lyst, har du lov. Har du vett, lar du vær! [;)] Jeg mangler vett jeg...[8D]

Hver dag?![8D] Jeg spiste snop tre dager i påskeferien og jeg merker det på vekta!! Urettferdig altså, jeg tåler ikke snop[&:][&:] Hvis jeg hadde spist godsaker hver dag hadde jeg nok måttet bygd ut huset[:'(] hehe

ORIGINAL: engle_mamma

Alt for ofte[:'(]
Og ingen unnskylding, bortsett fra den uken jeg har mensen, da spiser jeg jo for 5 mnd av gangen[:'(]

Hehe, kjenner meg igjen der! Da jeg fikk mensen tilbake (har hatt et "tørkeår"[8D]), så unnskyldte jeg meg selv med at jeg skulle ha mensen om noen få dager, og så hadde jeg jo mensen, og så hadde jeg akkuratt hatt det... Og så skulle jeg jo snart få det på nytt!![8D] -Men jeg skjønte fort at det ikke er sånt det fungerer....[8D]

Flere ganger hver dag... og det begynner å bygge seg opp til å bli et problem... [:(]

her og er vi flinke til å dytte innpå på kveldene... spes om yndlingsprog. går på tv... [>:]
og hver kveld går det ett yndlingsprog. [8D]

Alt for ofte[&:]
E glad jeg ikke har vekt jeg![&:][8D] Aner ikke hva jeg veier nå, men vet jeg har gått opp. D holder! Trenger ikke vite akkurat hvor mye[8D]
Har alltid unnskyldninger. Jul, påske, helg, på besøk, har besøk, en god film, mensen!![:'(]. Ja egentlig alt man kan ha som unnskyldning for å spise noe! D værste e når eg begynner å spise snop på jobben! Hellane d e vanskelig å stoppe der! Må bare ta meg hardt i nakken og si nok e nok!![:o]

Nå e påsken over så nå ska eg skjærpe meg!!!

et godis kvar einaste dag dessverre, men har ikkje så altfor dårleg samvittighet igrunn[8D] er blitt ein vane.....! Mest sjokolade det går i igrunn.

Every fu.. day... Uss!
Klarer ikke å la vær... Heldigvis hadde sambo noen godterisultene kompiser på besøk i går som tok en del av sjokoladen.. Men jeg har en krukke med sjokolade og en del store sjokoplater hjemme...
Klarer ikke å la vær å ta en nå og da... Men regner med at jeg kutter en del når jeg ser at gåingen min virker..
Men jeg har også alltid en god unnskyldning..
Hengt opp klær; flink og fortjener en godbit.... [8|]
Godt lang tur; flink og fortjener en godbit... [8D]

hver dag.
trenger ingen unnskyldning, jeg lever livet i sus og dus[:D]
tenker vel lite på vekt, ihvertfall nå som jeg har gått ned 3 kg på ca 1 uke[:D]

alt for ofte i perioder. og i noen perioder er jeg veldig flink...har ikke engang lyst på eller behov. bedagelig liv og mye kjedsomhet er vel hovedgrunnen til at jeg putter i munnen tror jeg[&o]

Back
Topp