Hvor ofte sex?

snowball

Glad i forumet
Jeg vil gjerne spørre dere menn her inne om noe.
Jeg og min mann har en datter på 4 måneder, og vi har sex sånn omtrent annenhver dag. Det har vi hatt etter fødselen, utenom de første ukene så klart.
Før graviditeten hadde vi sex hver dag. Nå når den lille har kommet i hus forandrer jo sexlivet seg så klart, og vi kan ikke bare hoppe i høyet alltid når vi føler for det.

Min mann vil gjerne ha sex hver dag uansett og gir uttrykk for dette. Jeg syns det er greit med sånn annenhver dag, og jenten vår tar også mye av min energi, så jeg har jo ikke det overskuddet jeg hadde da jeg bare hadde meg selv å tenke på.

Jeg syns han burde være fornøyd med annenhver dag, og jeg syns han lager det til et problem som ikke er der, og kan si ting som at jeg ikke har lyst på ham lenger. Nå skal jeg også si at det er som regel er han som tar initiativet, men det er fordi han venter ikke lenge nok til at jeg kommer til ham. Og derfor føler han det alltid kommer fra ham. Jeg har prøvd å forklare dette til ham.
Så jeg føler litt at han lager et problem der det ikke er noe, og at det med å ta initiativ blir som et lite press på meg, noe det ikke hadde behøvd å være.

Så spørsmålet mitt til dere menn her inne; hvor ofte har/hadde dere sex med spedbarn i huset, og ville dere vært fornøyd med sånn annenhver dag?

Jeg går liksom rundt med en følelse av at jeg ikke strekker helt til på den fronten, for jeg vil jo gjerne gi mannen min det han trenger.

Så kan du fortelle ham at gjennomsnittlige småbarnsforeldre har seg en gang i uka eller noe sånt. Han er kravstor. Mildt sagt. Det er slitsomt med baby. [;)]

Hahah, fant denne artikkelen, og jeg var helt på jordet. Gjennomsnittlige småbarnsforeldre har seg 1-2 ganger i måneden!

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article524287.ece

Du trenger ikke føle at du ikke strekker til hverfall [:D] Jeg vil si du ligger godt foran de fleste ja..
Han kan jo lese et par av artiklene som er til fedre ang sex inne på babyverden, de gir kanskje litt mer forståelse for hva du går gjennom.

Forklar om igjen at du gjerne vil ta initiativet, men ikke rekker det!! Det er ikke alltid det er lett å forstå jenters ståsted ved første forklaring...

Lykke til!!

Har dere sex annenhver dag?? Hvor får du energi til det? Vi har vel sånn i snitt en gang i uken...... Kanskje... 

Vi har ingen barn enda, men ønsker oss veldig ja :) men hallo det tar vell evigheter det når vi bare har sex 1gang i mnd :( har hendt det har gått 2mnd og... :( Så synd dere er heldige dere som får noe 1 gang i uken værtfall ;)

Takk for alle svar her [:)]
Høres ut som min mann skal være fornøyd, ja [:D]

Ellers ser det ut som det er mest jenter som har svart meg. Menn, dere er utrolige kjedelige innpå her [;)]

Back
Topp