Hvor ofte søker du

Purpurea

Gift med forumet
Jo jeg søker først, derfor har jeg aldri laget noen tråd her noen gang[:)]
Finner som regel det jeg leter etter enten her eller andre steder, uten å måtte spørre.

ORIGINAL: Pigita

Jo jeg søker først, derfor har jeg aldri laget noen tråd her noen gang[:)]
Finner som regel det jeg leter etter enten her eller andre steder, uten å måtte spørre.

Ikke sant[:D]

Syntes søk funksjonen her er rimlig håpløs jeg [8|] Veldig sjeldent jeg finner det jeg leter etter.. 

ORIGINAL: fruktbar

Syntes søk funksjonen her er rimlig håpløs jeg [8|] Veldig sjeldent jeg finner det jeg leter etter.. 

Mhm...

Mhm, selv når man søker etter et nick eller noe man VET man skrevet eller lest i en tråd, så finne den ingenting. [:'(]

Samme her... jeg finner sjelden det jeg søker etter ;) hehe..

har faktisk ikke tenkt på det, men de fleste ting jeg lurer på sjekker jeg i babybok eller annen media fra fagfolk før jeg spør her[;)]

Jeg bruker Google.. Mye bedre enn den søkemotoren her inne [:)] 
Jeg var ute etter den browniesmuffinstråden til Bouncing Buttplug og søkte her inne,men fant den ikke..
Så jeg googla "Browniesmuffins på Babyverden" eller no sånt og fant det med en gang [:)]

ORIGINAL: *Musti*

Jeg bruker Google.. Mye bedre enn den søkemotoren her inne [:)] 
Jeg var ute etter den browniesmuffinstråden til Bouncing Buttplug og søkte her inne,men fant den ikke..
Så jeg googla "Browniesmuffins på Babyverden" eller no sånt og fant det med en gang [:)]

Det gjør jeg avogtil også [:D] Funker så utrolig mye bedre [:)]

søkefunksjonen her inne er jo som regel ubrukelig..

Kanskje de som er ansvarlig for denne siden kan oppgradere den litt slik at det blir enklere og finne ting som man søker på

Back
Topp