Hvor ofte - lege og jordmor

• Trådstarter Trådstarter BoOojaa
  • Opprettet Opprettet
Jeg var hos legen i uke 6 (hadde bestilt time for andre ting), men ellers fått beskjed om normal oppfølging med time i uke 12, OUL i uke 18-20, time i uke 24 og deretter hver fjerde uke.

Fikk også beskjed om at hun praktiserer "åpen dør" for gravide, så jeg måtte bare stikke innom om det skjer noe underveis eller jeg lurer på noe.

Var hos jm 8+3 skal til lege i begynnelsen av juli, så jordmor i august igjen[emoji4]
Fint med annenhver gang hos lege og jm synes jeg[emoji106]

Jeg skal til jordmor for første gang i morgen, 12+4... Men jeg synes det er litt nedtur at jeg må det, bare for å få fylt ut søknad om svangerskapspenger. Skulle gjerne ha spart første jordmortime til jeg hadde større mage og var litt lenger på vei. Føler at det ble litt sånn "jobbmøtepreg" over det i denne situasjonen.

Hvis jeg er heldig tar vi kun svangerskapspengene i morgen, også får jeg komme tilbake over sommeren for første ordentlige jordmortime.

Jeg tok blodprøver i uke 13 og har OUL i uke 18. Regner med at neste time blir i uke 24 med mindre noe skulle oppstå. Jeg tror jeg gikk en gang til både lege og jm før OUL i første svangerskap.

Jeg tok blodprøver i uke 13 og har OUL i uke 18. Regner med at neste time blir i uke 24 med mindre noe skulle oppstå. Jeg tror jeg gikk en gang til både lege og jm før OUL i første svangerskap.

Det blir 1 besøk hos lege og jm før oul her også ser det ut som [emoji4]

Jordmor her sa at jeg skulle på en kontroll en gang i mnd, jeg ville selv vente til etter oul, så da blir det rundt uke 21 her.
Synes det er kjekt å ha litt mage og ha vært på oul før jeg begynner med de koselige jordmortimene [emoji813]️

Jeg var på tul rundt uke 9-10.
Jeg var hos legen ca rundt uke 12.
Tul igjen nå på tirsdag, så jordmor en dato i Juli.

Er 13+1 i dag

Back
Topp