Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm,det kan hende det ble en ekstra time da får å få svar på blodprøve,da dette også skal føres opp på helsekortet. Men tenker uansett at jo tettere oppfølging jo bedre[emoji4]Jeg og trodde d var typ hver 4 uke... hadde første kontroll i dag- og skal tilbake for svar på blodprøver allerede om 2 uker... Hmm.... og får helsekortet da!
Jeg var i uke 13-14. Da er ultralyd neste og jeg skal til legen fire uker etter det igjen. Etter det var det litt over fire uker mellom hver gang. Kanskje ofte, men det plager ikke meg Fint å få fulgt opp tenker jeg.Hvor ofte er det vanlig å gå til kontroller i svangerskapet? Jeg var hos lege første gang i dag, ca 12 uker. Og fikk beskjed om at jeg skulle komme hver fjerde uke, jeg syns i grunn det var litt ofte?
Husker ikke hvor ofte jeg gikk sist :/
Sist gang var jeg på de "vanlige" kontrollene. Annenhver gang hos lege og jordmor. Nå har jeg mistet 7 ganger, så har vært 3 ganger på TUL og en gang hos lege og jordmor. Skal til jordmor en gang i uka eller annenhver uke ihvertfall frem til jeg kjenner liv hver dag.. etter eget ønske da selvfølgelig. Er veldig bekymret og klarer ikke tro på at det er noe i magen eller at det skal gå bra
Så bra at du får så god oppfølging da, det må være tungt å gå med sånn bekymring hele tiden.