Hvor ofte kjenner du liv? ☺️

Jeg kjente liv fra uke 17, så vidt jeg husker, og det var fort hver dag. Herlig følelse. <3

Hver dag, men nå har det tydeligvis blitt trangt for snuppa, er mere glidende bevegelser.

24+4 kjenner det hver dag. Hsr kjent det tydelig hver dag fra uke 18. Men har kjent bevegelset før uke 18. Veldig tidlig.

Venter på årets Julegave<3

Startet å kjenne liv fra uke 16 og kjenner hver dag og hver natt ;) Det var noe dager når baby beveget seg ganke lite men det er helt normalt. Er nå i uke 36 og han strekker seg og sparker mer og mer :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kjent siden uke 16, og siden uke 18 hver dag flere ganger om dagen :-) 22+5 i dag :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Pga morkaken foran måtte jeg vente lenge på å få kjenne liv denne gang. Var ikke før rundt uke 22 jeg med sikkerhet kunne si det var babyen jeg kjente små bevegelser fra. Nå er jeg 27+2 og kjenner liv hver dag. Går skjeldent mer enn en time mellom hvert dult og i perioder av dagen er det mye bevegelser over lang en tid.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Kjent liv daglig siden uke 16 :) Er 31+5 nå.

Snart uke 21..

Har kjent liv fra uke 14. Men begynte ikke å kjenne liv daglig før uke 17..

Fikk vite igår at morkaka ligger midt foran på maven... Så da er det ikke så rart at jeg ikke kjenner noe liv i det hele tatt, og nok ikke kommer til å kjenne det på en stund heller :(
Er 13+5

Jeg er rundt 19 uker nå og kjenner ingenting enda :( Jeg har kjent en antydning til noen boblende bevegelser to ganger, men det har vært så lite at jeg har vært litt i tvil om det er det jeg kjenner :P Gleder meg til jeg får kjenne ordentlige bevegelser fra den lille <3

Back
Topp