Hvor ofte kjenner dere spark?

Safir91

Flørter med forumet
Kjenner det dulter inni der innimellom, men spesielt midt på dagen, eller på kvelden. Kan gå kjempelenge mellom hver gang jeg merker noe. Men i allefall hver dag en stund har jeg kjent aktivitet. Blir litt bekymret når det har gått lang tid
 
Ja har det likt som deg, kommer og går ennå. Er ikke noe rutine ennå. De har nok god plass i magen ennå. Men ja lett å bli bekymret når jeg ikke har kjent noe en dag. Men jeg kjenner mest på kvelden hittil.
 
Nå har det blitt mer rutinert inni magen kjenner jeg. Han er jevnt aktiv gjennom dagen og jeg kjenner han stort sett hver gang jeg setter meg ned :) Nå er jeg 23+2 idag. Synes jeg han er veldig stille inni magen drikker jeg noe kaldt, da blir det full fest igjen :p
 
Det begynner å bli ett mønster på kvelden, men det kan fortsatt gå lang stund mellom hver gang. Men nå har jeg morkaken foran og kjenner nok generelt mindre. Gleder meg til å kjenne han hele tiden :Heartred
 
Jeg har kjent liv i over en måned. Men siste 2 ukene litt mer jevnlig. Først er det en runde når jeg kommer på jobb, setter meg ned på stolen, så er det en del romstrering.
Så kommer det igjen på kvelden. Tidligere var det når jeg la meg i senga, nå er det mest når vi ser på tv på kvelden.

Kan kjenne litt nå og da også. Men mest de to gangene om dagen :)
 
Tilnærmet daglig, og for noen dager siden var det full fyr i teltet for å si det sånn :D

Men varierer en god del siden jeg har morkaken på fremre vegg og derfor bare kjenner lillebror når han sparker nederst i magen.
 
Begynte å kjenne mer tydelige spark og dult i forrige uke da jeg var i uke 21, nå i uke 22 har jeg kjent det hver dag, ofte etter lunsjtider, på kveldstid og når jeg legger meg. Utrolig rar og deilig følelse! Fikk fanget det på video også så mannen som er bortreist fikk se.
 
Kjenner regelmessig nå fra kl 20 om kvelden (kan seriøst stille klokka etter det) og så holder han det gående utover natten. Men fra 05 og resten av dagen så er det kanskje en dult eller to bare. ❤️ Kjenner jeg blir litt stressa når kvelden kommer og det er sååå lenge siden jeg har kjent noe, men rundt 20 da så kommer det flere bevegelser.
 
Jevnt over hele dagen, men på kvelden er det gjerne veldig mye :)
 
Den første uka jeg kjente, så synes jeg at jeg kjente ganske ofte. Men de siste dagene har jeg ikke kjent så mye. Da har jeg som regel kjent på kvelden. Også har jeg ikke kjent like godt, da har det kjentes litt annerledes ut, litt rart. Men prøver å ikke tenke altfor mye over det, med tanke på at jeg har morkaka på fremre vegg, og at det er så tidlig. Så lenge jeg kjenner liv en eller annen gang på kvelden så tar jeg det som et tegn på at alt er bra ❤️ Er forresten i uke 21 i dag.
 
Jeg kjenner regelmessig når jeg setter meg ned eller legger meg ned. Som regel begynner det å dunke i magen på t-banen til og fra jobb, i bil, i sofaen om kvelden og i senga ved leggetid.
 
Kjenner det jevnt gjennom hele dagen:D hvis jeg synes det har vært litt rolig så dunker jeg litt i magen så gir han «lyd» i fra seg:p
 
Kjenner hver dag og flere ganger om dagen. Babyen ligger sånn at det kjennes veldig godt. Jordmor kommenterte det faktisk på kontroll i dag at babyen lå langt fram. Våknet i natt av at babyen hadde hikke. :)
 
Daglig nesten fra jeg begynte kjenne liv for lenge siden
 
1-5 ganger om dagen. Tidspunktene varierer og mengde og kraft varierer også fra bare et lite dult, til diverse romstering i 5-20 minutter. Er 21 uker.
 
Jeg har morkaken på framsiden, så jeg kjenner veldig lite liv gjennom dagen. Men legger jeg meg ned på ryggen så kommer det et par protester på den venstre siden av magen :DVeldig koselig, og i går kunne mannen også kjenne et ørlite spark!

Er forresten 19+6 :)
 
Her gikk det ca 14 dager i uke 19-20 hvor jeg plutselig ikke kjente noe, til forholdsvis full aktivitet igjen. Er i uke 21 nå.
 
Kjente de første boblene i uke 14, men jeg kjenner generelt lite ifht med storesøster. Har morkaka foran og er 19+6 i dag. Kjenner vel daglig, men må kjenne etter, og kan fortsatt være i tvil om det er baby eller luft jeg kjenner. Merker mest om jeg legger meg på magen, da blir det vill romstering. Ikke kjent noe utenpå enda, og det blir nok lenge til siden jeg er litt godt polstra:p
 
Back
Topp