Hvor ofte kjøper du gave til barna?

Litt for ofte tror eg :p hehe... Elsker å kjøpe ting til de små :D ;)

Men no har det vært pause siden jul :) blir nok noen uteleker etter hvert då siden vi har lite av det :)
 
Aldri.
 
Varierer litt.
Ser jeg noe så kanskje men mindre nå som hun er eldre og spørs på årstiden.
Hun har bursdag 4 januar så rett oppi jul så litt kjipt om hun aldri fikk noe rundt sommeren feks..

Mao lite rundt jule halvåret men kanskje litt ekstra på vår/sommer.
 
Sjeldent, men det er absolutt ikke sjeldent at hun får gaver. Hun er eneste småbarn i begge familiene og første/eneste mormorbarn. :) prøver å bremse litt men det er neimen ikke lett altså:p
 
Det er skjeldent, med mindre jeg kommer over no på salg :)
 
Bøker kjøper jeg rett som det er men det er mest for min egen skyld, etter mange runder med sykdom og opptil 6 timer boklesning hver dag trenger hodet mitt innimellom desperat noen nye bøker å lese.
 
Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange leker/bøker jeg har kjøpt siden ho ble født for 4 år siden. Men kjøpte faktisk en bok i overigår, ellers er vi ofte på biblioteket :)
 
Bøker kjøper jeg ofte til begge to(og meg selv)
Kan slumpe til å kjøpe andre ting på salg også, men ikke ofte.
 
Hmm, han har fått sesongbaserte uteaktivitetsleker etterhvert som han har blitt større. Ellers er det av og til at han får en liten lekebil hvis vi er i byen en lørdag.
Som eneste barnebarn på begge sider blir det nok av smågaver.
Ellers bruker vi en del penger på å dra på badeland og spise is etterpå.
 
Vi har innført litt kjøpestopp for de har så mye og takknemligheten blir borte. Så de får til jul,bursdag og feriegave på sommeren. Er det noe de trenger får de selvsagt det
 
Back
Topp