Hvor ofte kikker dere

Aromage

Betatt av forumet
Hvor ofte ser dere på baby, mamma, babyrelatert ting? Sånn pr dag. :bored:

Etter jeg fikk positiv test så ser jeg på det døgnet rundt, jeg klarer ikke la være å søke på noe annet. Alt fra interiør til kosttilskudd, til hvordan vi skal si det til folk, babyklær, mammaklær, utstyr.. Ja, you name it.

Jeg er vel ikke den eneste som går litt over stokk og stein? :nailbiting: Har enda ikke kjøpt noe da, kun folat og kosttilskud, og hundre graviditetstester, for to positive holder ikke :laughing002

Første svangerskapet kjøpte jeg masse hvitt babytøy tidlig, brukte nesten ikke noe av det for når vi fikk vite kjønnet shoppa vi så mye med farger :hilarious: Så nå holder jeg meg med alt ;)

Første svangerskapet kjøpte jeg masse hvitt babytøy tidlig, brukte nesten ikke noe av det for når vi fikk vite kjønnet shoppa vi så mye med farger :hilarious: Så nå holder jeg meg med alt ;)
Ser du ikke på noe en gang? :O

Har ikke planer om å kjøpe noe enda, men jeg ser på alt som har med baby å gjøre :P

Jeg leser mest i forhold til medisiner siden jeg har gått på en del før jeg ble gravid. Har masse fra før fra førstemann og gleder meg veldig til å ta opp og begynne vasking og sortering :joyful: snuser på ny vogn fordi jeg er så glad i babyjogger vogna vår, men har ikke søkt så mye på nett enda. Med første så begynte jeg tidlig med redebygging. Kjøpte vogn i uke 19 osv. Men første plagget kjøpte jeg i uke 13

Det eneste som skal kjøpes er ny stellekommode med badebalje i, og ny bilstol (og muligens ny bil:wideyed:). Ellers så har vi alt etter storebror. Rommet til lillesøster eller lillebror gjør vi ikke noe med før han/hun skal begynne å sove der. Jeg samsov med storebror og kommer til å gjøre det med nummer to også. Muligens vi kjøper en sånn seng som er åpen på den ene siden, slik at man enkelte og greit kan flytte babyen over etter nattamming osv :) Men når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg har kikket litt på klær... det er jo så mye fint :Heartred

Ser du ikke på noe en gang? :O

Har ikke planer om å kjøpe noe enda, men jeg ser på alt som har med baby å gjøre :p
Kom på at jeg ser på vugger! Solgte den vi hadde med de to første, den var så stor. Nå vil jeg ha en mer babykurv sak, men ellers har jeg spart fullt med utstyr fra en gutt og en jente, så føler jeg har en del :p meeeen ryker nok på en smell senere i svangerskapet. Med første var jeg derimot hekta på titting fra dag en ;)

Mannen min begynte forresten å se på ny bil straks vi tok ut spiralen :hilarious: var helt overlykkelig over det, men har nektet han frem til OUL :hilarious:

Mannen min begynte forresten å se på ny bil straks vi tok ut spiralen :hilarious: var helt overlykkelig over det, men har nektet han frem til OUL :hilarious:

Hahaha :hilarious: Vi må ha ny bil for den vi har nå er for trang med ett barnesete, ser for meg hvordan det blir med to barneseter og ei vogn som okkuperer hele bagasjerommet :p Selv om storebror kan bytte til fremovervendt sete før nestemann kommer, så blir det for trangt. Neste bil skal være en stasjonsvogn, uten tvil!

Ah, jeg forstår dere som har flere barn når jeg tenker meg om :P Jeg tenkte ikke så langt :laughing002

Har vært mye inne på forumet her +sett "hva skjer med embryoet i uke 4 og uke 5", ut over det slipper jeg meg ikke helt løs. De to siste gangene har jeg mistet i uke 9 og 13, så jeg venter nok og ser litt hvordan det går denne gangen.

Jeg tør ikke kikke så mye enda :bag: Må bli litt tryggere først.

Har det meste etter første, så har ikke sett på utstyr enda... Men funnet ut hvilket hentesett jeg vil strikke når jeg vet kjønn ;) ...Eller kanskje jeg skal strikke ett i blått og rosa med det samme? :P

Det eneste som skal kjøpes er ny stellekommode med badebalje i, og ny bilstol (og muligens ny bil:wideyed:). Ellers så har vi alt etter storebror. Rommet til lillesøster eller lillebror gjør vi ikke noe med før han/hun skal begynne å sove der. Jeg samsov med storebror og kommer til å gjøre det med nummer to også. Muligens vi kjøper en sånn seng som er åpen på den ene siden, slik at man enkelte og greit kan flytte babyen over etter nattamming osv :) Men når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg har kikket litt på klær... det er jo så mye fint :Heartred
Bedside crib er gull! Lillemann fikk storgutt seng i dag, og det var rart å skru ned sprinkelsenga. Men digg å vite at jeg i førsteomgang ikke trenger å ha den store senga inne på rommet vårt, spesielt siden vi foreløpig bare har to soverom. Og med bedside crib blir det fortsatt plass til storebror i mellom oss av og til :)

Bedside crib er gull! Lillemann fikk storgutt seng i dag, og det var rart å skru ned sprinkelsenga. Men digg å vite at jeg i førsteomgang ikke trenger å ha den store senga inne på rommet vårt, spesielt siden vi foreløpig bare har to soverom. Og med bedside crib blir det fortsatt plass til storebror i mellom oss av og til :)

Blir nok en bedside crib på oss denne gangen, kan ikke skjønne hvorfor vi ikke hadde det til førstemann :)

Jeg får får nr 2.5 hehe
Har 1.5 .
Vi har MASSE .
Jeg ser hele tiden. egentlig i mest håp om å få jente
Elsker klær så liker å se på det hehe.

Må ha ny vogn
Stellebord
Smokker
Flasker
Masse vi må ha.

Jeg begynte å se på babyting og utstyr før vi engang begynte å prøve :laughing021 Det går sakte opp for meg at testen i dag var positiv, så snart kommer jeg til å stresse med alt som bør skaffes og at vi burde få oss et nytt sted før jr kommer :rolleyes: Håper bare vi greier å finne en vogn for selv om vi har stasjonsvogn så er 3/4 av bagasjerommet okkupert av hundebur.

Hvor ofte ser dere på baby, mamma, babyrelatert ting? Sånn pr dag. :bored:

Etter jeg fikk positiv test så ser jeg på det døgnet rundt, jeg klarer ikke la være å søke på noe annet. Alt fra interiør til kosttilskudd, til hvordan vi skal si det til folk, babyklær, mammaklær, utstyr.. Ja, you name it.

Jeg er vel ikke den eneste som går litt over stokk og stein? :nailbiting: Har enda ikke kjøpt noe da, kun folat og kosttilskud, og hundre graviditetstester, for to positive holder ikke :laughing002

Kikker hele tiden! Nå gleder jeg meg til å vite kjønn slik at jeg kan strikke noe til lille. Ellers har vi virkelig alt vi trenger fra førstemann (17 mndr)

Back
Topp