Aromage
Betatt av forumet
Hvor ofte ser dere på baby, mamma, babyrelatert ting? Sånn pr dag.
Etter jeg fikk positiv test så ser jeg på det døgnet rundt, jeg klarer ikke la være å søke på noe annet. Alt fra interiør til kosttilskudd, til hvordan vi skal si det til folk, babyklær, mammaklær, utstyr.. Ja, you name it.
Jeg er vel ikke den eneste som går litt over stokk og stein?
Har enda ikke kjøpt noe da, kun folat og kosttilskud, og hundre graviditetstester, for to positive holder ikke 
Etter jeg fikk positiv test så ser jeg på det døgnet rundt, jeg klarer ikke la være å søke på noe annet. Alt fra interiør til kosttilskudd, til hvordan vi skal si det til folk, babyklær, mammaklær, utstyr.. Ja, you name it.
Jeg er vel ikke den eneste som går litt over stokk og stein?
Har enda ikke kjøpt noe da, kun folat og kosttilskud, og hundre graviditetstester, for to positive holder ikke 
Så nå holder jeg meg med alt
snuser på ny vogn fordi jeg er så glad i babyjogger vogna vår, men har ikke søkt så mye på nett enda. Med første så begynte jeg tidlig med redebygging. Kjøpte vogn i uke 19 osv. Men første plagget kjøpte jeg i uke 13
). Ellers så har vi alt etter storebror. Rommet til lillesøster eller lillebror gjør vi ikke noe med før han/hun skal begynne å sove der. Jeg samsov med storebror og kommer til å gjøre det med nummer to også. Muligens vi kjøper en sånn seng som er åpen på den ene siden, slik at man enkelte og greit kan flytte babyen over etter nattamming osv 
Må bli litt tryggere først.
Det går sakte opp for meg at testen i dag var positiv, så snart kommer jeg til å stresse med alt som bør skaffes og at vi burde få oss et nytt sted før jr kommer