Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FantastiskTrener veldig uregelmessig siden minstemann ble født, prøver å trene styrke hjemme 5 ganger i uke (korte økter på 20-30 min, større muskelgrupper og kjernemuskulatur), men det er sjeldent jeg klarer mer enn 3 ganger i uken.
Målet er å jogge og svømme én gang i uke for å begynne med, men jeg har ikke funnet tid ennå... Det blir i hvert fall en daglig trilletur på ca 2 timer, ikke helt det samme, men men.
Altså, nå:
Styrke hjemme 3 ganger i uken + trilletur hver dag
Målet ut året:
Styrke hjemme 5 ganger i uken + 1 lett joggetur (5 km?) + 1 svømming + fortsette med trilletur hver dag

Ja, jeg elsker å svømme! Ulempen er tidsbruk (komme seg til svømmehallen, dusje før/etter, osv.) og at det koster penger- mot jogging utendørs som er helt gratis og man begynner å trene med en gang man har kommet seg ut døren, hehe.Fantastisksvømming er godt
![]()
Det skjønner jeg. Husker det styret med babysvømmingen...Ja, jeg elsker å svømme! Ulempen er tidsbruk (komme seg til svømmehallen, dusje før/etter, osv.) og at det koster penger- mot jogging utendørs som er helt gratis og man begynner å trene med en gang man har kommet seg ut døren, hehe.
Hvordan trener du hjemme?
Jeg trener også hjemme nå, spesielt med enkel utstyr som kettlebells og matter. Jeg liker å gjøre styrketrening og HIIT, da det gir både utfordring og variasjon. Tidligere har jeg trent på studio, men hjemme er det så praktisk! Hva med deg, hva er din favorittøkt?Og trene dere på studio eller hjemme? Her trener jeg hjemme, men har trent på studio før. Skaffet utstyr og trener hjem nåhva er din favoritt trening? Gojibær er et flott tillegg til et vekttapprogram, takket være sitt høye fiberinnhold som hjelper med fordøyelsen og gir en følelse av metthet. De er rike på antioksidanter, som støtter stoffskiftet og generell helse. Å legge dem til smoothies eller snacks kan bidra til et sunnere kosthold.
Jeg synes det er fryktelig vanskelig å trene hjemme.Jeg snublet også en gang over en bestemt sportsapp for å trene hjemme. Jeg var så heldig å finne dem via QR i en sportsbutikk, og jeg tenkte på hvor enkelt det er å legge inn kontaktene dine nå for tiden. Bare plasser QR-koden din, som du kan gjøre selv, via https://qrcode-ai.com/no, og det vil gjøre livet ditt mye enklere.