Hvor ofte hos jordmora?

Hilde-Anita

Gift med forumet
Jeg skulle egentlig til jordmora på tirsdag som var, da var det 14 dager siden sist. Så fikk jeg ny time til i morgen, men nå ringte de nettopp og sa at jeg må vente til tirsdag!
Jeg er litt nervøs for å vente så lenge, har jo tross alt bare 20 dager igjen til termin. Og er det ikke nå det er mest vanlig at SF blir oppdaget? I tillegg har jeg jo kjent at kroppen har forandret seg ganske mye de siste dagene...
Hvor ofte har dere vært i det siste?

Jeg var sikker på at det var vanlig å gå en gang i uka den siste mnd. jeg [8|]

huff da... [&:]

Trodde oxo at en skulle til kontroll en gang i uka siste mnd. Jeg går til kontroll på sykehuset da, fordi tassen er så stor og jeg går kvar uke.

Jeg går en gang i uka. Har gjort det de siste par ukene nå, da vi også hadde fødselssamtale med jordmor. Har igjen 3 kontroller. Inkl overtidskontrollen.

Jeg har kontroll nå til Mandag. Neste lørdag er termin og jeg skal tilbake mandagen etter denne lørdagen + overtidkontroll i slutten av den uken :)
(nå ble det masse uker her, hehe.)

Så på de to ukene som kommer ble det 3 kontroller på meg hvis ikke Jenny kommer.

Ja, det er hver uke på slutten!
Hva er egentlig sf mål?
Lille er ganske så stor,burde jeg kanskje sjekke det ut på sykehuset ist for hos jormor på helsestasjon?

veldig på hvor lenge kan man gå med 1 cm åpning??Var modent og 1 cm åpning på tirsdag..så gleder meg til jeg skal til jordmor på mandag...Da skal hun sjekke meg igjen....:))

Madde: Pleier jormor og sjekke dette!?!? Det har henne ikke gjort på meg.
Så du har allerede 1cm pning, moro! Håper det åpner seg mer snart nå da.

Back
Topp