Hvor ofte har dere sex?

Vi har storsett hver dag, av og til morgen og kveld. Vi er begge veldig glad og lystne på sex[emoji28] hender det kan gå 1-2 dager uten men det er egentlig sjelden.
 
Lite nå etter barn nr to kom
[emoji13]
 
Er vel fort 3 mnd siden sist. Vi har ei frøken som sjeldent og aldri sover, så vi er utslitte og har null overskudd til sex.
 
Vi har hatt sex 4 ganger siden nr 2 kom for 5mnd siden :eek: men lillegutt hyler av full hals hver kveld, sovner ikke før 22 og har et nærhetsbehov uten like. Så når han ligger for seg selv vil jeg helst sitte i fred og ro, og ikke ha mer nærhet :hilarious: han forstår, selv om han blir frustrert :wacky:
 
Syns det er så kjipt å lese sånne her tråder, GNI det inn liksom! :hilarious:

Neida, samboeren jobber turnus i tillegg til at han sliter med lavt stoffskifte, som igjen påvirker både energi, humør og sex-lyst, og da kan det bli så lite som 1-2/ 2-4 ganger i mnd om jeg ikke maser veldig.. :arghh: Det kan være frustrende, spesielt siden vi prøver. Vi snakker mye om det da, og er enige om at 2-3 ganger i uken er optimalt for oss begge, så vi jobber oss opp dit :dance011
 
Før barn annenhver dag. Etter barn, 1 gang i uka ca [emoji23]
 
Alt fra fem ganger om dagen til en gang hver 2.uke :p
 
Annenhverdag/hver dag omtrent :)
 
I begynnelsen av forholdet, flere ganger for dagen, nå, sjelden :hilarious:
Kan gjerne bli ett par ganger på en mnd, men noen ganger kan det gå to mnd uten :rolleyes:
 
Litt opp og ned i grunn, av og til annenhver dagtog noen ganger en gang i uka :) Er gravid igjen, så er så trøtt om kveldene, men hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt det hver dag :D

Det hun sa!
 
Aldri, men det er verken min eller hans feil da han er i hæren og er borte 5 uker om gangen. Jeg er iallefall sprenkåt nesten hele tiden. Men når han kommer hjem så blir det hver dag de 10 dagene han er hjemme :angelic:
 
Varierer. Kanskje 2-3 ganger månedlig for tiden :p
 
Back
Topp