Hvor ofte har dere samleie rundt El?

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Har dere hver dag, eller annenhver, eller bare ved positiv test? :p

Vi har hatt annenhver den siste uka, men merker at lysta dabber litt.. Hvordan klarer dere holde lysta oppe? Når vi først kommer inn i det er det jo greit, men jeg trenger en del "drahjelp" i begynnelsen i slutten av periodene av El... :oops:

Har ganske sterk El test i dag etter 3-4 dager med slim, krysser fingrene, nok en gang :smiley-angelic001
 
Vi forsøker annenhver dag i alle dagene med moderat-høy fruktbarhet på kalenderen. Forsøkte daglig, men vi ble altfor slitne :hilarious:
 
Har ikke prøvd så lenge så har ingen rutiner ennå, jobber borte jeg å så det blir spennende om vi rekker EL
 
Har ingen rutiner på det.. har sex når vi har lyst, men det er som regel minimum annenhver dag så treffer nokk el uansett:) fungerte sist gang, så satser på at det fungerer like raskt denne gangen:oops:
 
Vi hadde sex 1-2 ganger rundt el når vi prøvde på første. Jeg har så sterke el smerter at det ikkr frista i det hele tatt, og det ble bare pliktsex for begge. Heldigvis satt spiren på pp2. Denne ganga rakk vi aldri starte aktiv prøving, spiren satt av seg selv, knappe 2 mnd etter prevensjonsslutt. Hadde ingen symptomer på el den mnd det satt, og vi hadde egentlig planer om å starte prøving når ferien var over.
 
Det varierer litt, men minst annenhver dag som regel
 
Hadde en EL test igjen, pga forsinka EL. Viste svakt utslag, og da hadde vi sex samme kveld. Pga jobbinga til mannen ble det bare den ene gangen.. å her sitter jeg 30+5 idag :D
 
Har hatt sex annahver til daglig! Ikke hatt hell enda uansett :yuck: men sexlysten er som regel veldig bra i d mensen er over og da er d ei knapp uke før EL er over - så d er jo en god kombinasjon :)
 
Er det en sjans å bli gravid om man feks har samleie onsdag og forventet eggløsning fredag ? To dager før man antar eggløsning finner sted ?

Prøver på å ha samleie cirka to ganger rundt EL perioden :)
 
Back
Topp