• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hvor ofte har dere barnefri?

MissWannabeGoodGirl

Elsker forumet
Selv har vi barnefri 2-3 ganger i mnd![:)] Ofte hele helger..

mindre enn en gang i mnd...men det er fordi jeg ikke vil ha barnevakt på minstemann ennå..

Jeg trykket på "enter" for tidlig så skal egentlig være flere svar-alternativer![8D]

Kva er definisjonen barnefri? Ein halvtimes pass eller overnatting?

Våre gutter er de eneste barnebarna på begge sider, så vi har 4 veldig villige besteforeldre som gjerne vil passe[:)]

Annenhver helg nå, men når lillegutt kommer blir det skjeldent barnefri selv om snuppa reiser til pappa'n sin.

Mindre enn 1 gang i mnd. Vi bytter på å gå ut, eller dvs vi bytter på å rusle bort til naboen for å ta oss et par pils og være sosial.[:D]

ORIGINAL: eleonora

Barne"hvafornoe"?

1. du har for få alternativer...
2. jeg har hatt barnefri ca 2 ganger siden han ble født. Da telles ikke med at han er i barnehagen på dagtid...

[&:]

Ja.skrev lenger opp at jeg trykket på "enter" ved en feil. så fikk ikke med alle alternativene.

ORIGINAL: Chumalunga

Mindre enn en gang i måneden, så jeg fikk ikke stemt!

ORIGINAL: l*mamma

Når vi ønsker det, men sjelden så ofte som en gang i mnd.

Veeeldig sjeldent..kun når vi skal noe spes og det er sjeldent

Aldri....

[8|]Hva er "barnefri"? Det har jeg ikke prøvd ennå[:)]. Så alternativet er ALDRI!

Har barnefri hver torsdag i 2 timer, for da er vi på salsakurs. Men aldrig ellers.

ORIGINAL: Chumalunga

Mindre enn en gang i måneden, så jeg fikk ikke stemt!

Kan ikke stemme. Har aldri helt barnefri. De to store er hos sin far annenhver helg, men lillemor er alltid med oss.

svarte en gang i mnd,men det er ikkje alltid de er på overnattings besøk,gjerne bare noen timer viss vi skal noe av og til er det bare den eldste som er på overnattings besøk til farmoren[:D]

ORIGINAL: Eden

Når jeg er på jobb. [8|]

Back
Topp