Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det spørs hva du tenker er barnefri, men jeg har ganske mye tid for meg selv. Vesla er i barnehagen fire dager i uka, og jeg studerer. Mye av tiden disponerer jeg selv, så det hender jeg prioriterer en liten tur på kafe eller å gå en tur med hunden i fint vær. Det er ikke så ofte egentlig, men jeg vet jeg kan, så det gjør mye. Utover det er jeg lite ute på ting for gøy, har mest barnevakt når jobb og skole gjør at jeg trenger hjelp.
Barnefri på kveldstid så jeg og mannen kan gå på date har vi vel hatt fem-seks ganger det siste året. Ellers kan jeg, når jeg ikke er veldig opptatt med studier sånn som nå, selvsagt finne på ting på kveldstid hvis jeg vil, mannen er jo hjemme, men det jeg har alt for sjelden overskudd til. Uansett tror jeg at jeg er veldig heldig, jeg har mye frihet og mye tid med vesla. Pose og sekk!
Ikke hatt barnefri på snart ett år! Men pappan tar jo barna viss jeg skal ut på noe, men vi har ikke hatt muligheten til å finne på kjærestegreier uten barn på ei god stund nei!
Frøkna er hos faren sin ca 30% av tiden, jeg har i utgangspunktet jobbet da. Nå er jeg sykemeldt og hu går på skolen så er jo alene hver dag mens hu er på skolen. Ellers så hender det at hun sover hos besteforeldrene eller noe. Men jeg spør vel om barnevakt kanskje 2-3 ganger i året og bare om jeg skal noe spesielt.
Når jeg ønsker vi er veldig flinke med å gi hverandre alenetid. Gjennomsnitt 1 helg eller 1 natt 6-8 uke. Sover da hos pappa. Sover leeeenge. Og legger meg sent
Veldig sjelden. Er helt alene med gutten min, så de gangene jeg har fri er han hos kamerater eller en sjelden gang hos besteforeldre. Kan telle på én hånd de nettene gutten min og jeg har vært fra hverandre i løpet av drøyt åtte år. Har ikke noe forhold å prioritere, men skulle gjerne kunnet prioritere meg selv innimellom . Det er faktisk minst like viktig for en i min situasjon.