Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på 2-3 turer siden han ble født, kjøpte heller ikke vogn før han var nesten 2 uker
Går mye tur med baby i sjal![]()
Dere som bærer på tur, hvordan gjør dere med påkledning?Vi er ute 1-2 ganger om dagen men desverre bare korte turer da jeg blir fort veldig sliten i ryggen :/ gleder meg til jeg kan utvide turene til 1-2 timer, da er rutene litt mer varierende og spennende
Bruker anvær gang vogn og bæresele, hun elsker begge deler!
lillegutt sover også veldig godt ute så blir alltid en god formiddagslur for han Dere som bærer på tur, hvordan gjør dere med påkledning?
Hvor får man tak i bærejakke da?Ute i Oslo i dag hadde han på seg body i ull/silke, strømpebukse i ull, strikka ullsokker, lue i silke. Så sjalet rundt og en bærejakke rundt oss begge. God og varm baby som sov søtt hele turen![]()
Vanlig bomullsklær, baby bjørn dress og halvveis inni jakka, hun er god å varmDere som bærer på tur, hvordan gjør dere med påkledning?
Hvor får man tak i bærejakke da?![]()
Kjøpte min brukt på en gruppe på face. Tror også at butikken Bæreglede i Oslo selger jakker![]()
Hvor ligger den butikken? Har så lyst på sjal, men er redd for all knytingen, så vil prøve først![]()