Hvor ofte går du trilletur?

Vallemor

Blir kjent med forumet
Hvor ofte går du trilletur og hvor langt/lenge? Vi går ca 1-1,5 time hver dag. Kjenner jeg er helt avhengig av den lille turen i frisk luft og dagslys.

Prøver å gå hver dag men ikke like lett med snuppa på 4år, hun syns nemlig det fort blir kjedelig og blir ofte sliten på vei hjem.

Går derfor gjerne på kvelden da :)

Har bare blitt ett par ganger i uka, synes det er vanskelig å komme seg ut med nyfødt! Prøver å skifte, så amme og deretter legge i vogna, men hun protesterer bare og vil helst ikke ligge i den.. Håper det blir bedre når vi kommer oss inn i bedre rutiner etterhvert, savner å se dagslys og noe annet en husets fire vegger :p

Har vært på 2-3 turer siden han ble født, kjøpte heller ikke vogn før han var nesten 2 uker :p

Går mye tur med baby i sjal :)

Vi er ute 1-2 ganger om dagen men desverre bare korte turer da jeg blir fort veldig sliten i ryggen :/ gleder meg til jeg kan utvide turene til 1-2 timer, da er rutene litt mer varierende og spennende :D
Bruker anvær gang vogn og bæresele, hun elsker begge deler!

Går vertfall 2 ganger om dagen siden jeg har hund (mannen tar resten), turene varer ca. i 40 min :) Blir ikke så lenge, siden hun har noen perioder hvor hun vil ha mat hver time :p

Har ikke blitt mange turene. Men 5-6 turer tenker jeg.. Hun sover gjerne i vogna ute da, heldigvis! Får se om det blir en kveldstur i dag.

Prøver hver dag, om jeg ikke får til en tur i løpet av dagen så triller vi til bhg og SFO :)

Har gått hver dag denne uka, men har mer vært sånn "har med vogn når jeg gjør ærend".

Har vært på 2-3 turer siden han ble født, kjøpte heller ikke vogn før han var nesten 2 uker :p

Går mye tur med baby i sjal :)
Vi er ute 1-2 ganger om dagen men desverre bare korte turer da jeg blir fort veldig sliten i ryggen :/ gleder meg til jeg kan utvide turene til 1-2 timer, da er rutene litt mer varierende og spennende :D
Bruker anvær gang vogn og bæresele, hun elsker begge deler!
Dere som bærer på tur, hvordan gjør dere med påkledning?

Har nå vært ute og trillet flere dager på rad, ca 1 time. Det er så godt og ganske nødvendig kjenner jeg, hvis ikke blir jeg brakkesyk inne i huset:wideyed: lillegutt sover også veldig godt ute så blir alltid en god formiddagslur for han :)

Dere som bærer på tur, hvordan gjør dere med påkledning?

Ute i Oslo i dag hadde han på seg body i ull/silke, strømpebukse i ull, strikka ullsokker, lue i silke. Så sjalet rundt og en bærejakke rundt oss begge. God og varm baby som sov søtt hele turen :)

Ute i Oslo i dag hadde han på seg body i ull/silke, strømpebukse i ull, strikka ullsokker, lue i silke. Så sjalet rundt og en bærejakke rundt oss begge. God og varm baby som sov søtt hele turen :)
Hvor får man tak i bærejakke da? :)

blir en kort tur, pga jeg har vært i dårlig form siden KS, gikk min første tur på søndag det var da litt over 3 uker siden fødsel. Må si det var godt å komme ut litt da, følt at huset har vært et lite fengsel

I dag va vi på vår første ordentlige tur, 2 timer i det fine været :) Merker at det kanskje var litt mye, hadde egentlig tenkt å ta bussen tilbake, men gikk akkurat glipp av den og gadd ikke vente en halvtime på neste :p

Back
Topp