Hvor ofte går du til tannlegen?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Jeg har ikke vært der på fem år :eek: det er jo så himla dyrt :eek:
 
Har avtale om innkalling 1 gang i året. Men de har så lange lister så det går fort 1,5 år mellom hver gang. Hadde stort hull som måtte rotfylles etter siste svangerskap. Er spent på om det er noe spes etter dette
 
For sjeldent. Det er så dyrt. Men skal bli testet pga munntørrhet så håper det er såpass ille at jeg får litt dekning. Har slitt med munntørrhet siden jeg var dehydrert i 2008 og det er ganske slitsomt, må jo drikke omtrent konstant for å ikke bli gal. Ikke bra for tennene.
 
Har avtale om innkalling årlig men blir fort annethvert da de er fryktelig travle. Aldri hatt hull så det blir faktisk ikke så dyrt, eneste jeg pleier å gjøre er å fjerne tannstein og det er jo litt dritt ;-)
 
Hver dag. (Jobber på tannklinikk).
Men ellers prøver jeg få det sjekka ca hver 18 mnd
 
Tørr ikke si høyt hvor mange år det er siden :eek:
 
Aner ikke hvor lenge det er siden sist. Men det er så dyrt :eek:
Svir i lommeboka bare av tanken :p
 
Frem til august var det 12 eller 13 år siden sist på grunn av sterk tannlegeskrekk. Har heldigvis funnet en fantastisk tannlege, så når alt som må fikses er fikset skal jeg kalles inn en gang i året.
 
En gang i året.
 
Har skjønt at f-ordet her er fyfy, men på den siden, "tannhelse inn i egenandelsordningen" :) jeg har en sinnsyk tannlegeskrekk, var 15 år siden jeg hadde vært hos tannlegen. Det ble dyrt det :p
 
Kan ikke huske sist jeg var hos tannlegen engang, så det begynner nok å bli en del år siden...
 
Har skjønt at f-ordet her er fyfy, men på den siden, "tannhelse inn i egenandelsordningen" :) jeg har en sinnsyk tannlegeskrekk, var 15 år siden jeg hadde vært hos tannlegen. Det ble dyrt det :p
Ja, det er som regel rimeligere i lengden å gå litt oftere enn hvert 15.år :p Er ikke noe glad i tannlegen selv, så skjønner deg godt da.
 
Back
Topp