hvor ofte går dere til frisøren?

Babyx7

Forumet er livet
hvor ofte går dere til frisøren, og hvor mye penger bruker dere på det?

Sambo og jeg er heldig for søstera hans er frisør og klipper oss gratis.

Går ganske ofte til frisøren. Har kort hår, så må d, man skal jo helst gå kvær 6. uke da. Men d blir ca annenhver mnd (lønning) og så farge æ d kanskje annenhver gang, så da blir d jo dyrt. 450 kr betale æ før kun klipp, men d e d verdt, ho e sååååå flink, frisøren min!

Kan faktisk ikke huske sist jeg var hos frisør. Har langt hår, og samboeren min klipper meg. Han er perfeksjonist og skikkelig flink, kan til og med gradere håret [;)].

Går sjelden til frisør som jeg må betale "dyre dommer" til. Har ei jeg kjenner som er utdannet frisør, men kun har det som en hobby å klippe folk. Går til henne mest. Koster under 200. 
Også har jeg gått til en lærling som jeg kjenner, men når prisen på en lærling-klipp hadde økt til langt over det jeg betaler hos hun andre, så slutta jeg å gå til lærlingen..
Ellers så farger jeg håret selv og får venninner til å stripe det..

ORIGINAL: nina

hvor ofte går dere til frisøren, og hvor mye penger bruker dere på det?

Sambo og jeg er heldig for søstera hans er frisør og klipper oss gratis.

gratis?jøss heldige dere.

jeg går veldig sjeldent har langt hår å blir ikke fornøyd mend det nyklippa.så jeg venter til jeg måååå![:)]

går å farger ,striper det innimellom da.

Prøver å være flink å gå annehver mnd...men nå rer det nok 4 mndr siden sist.
Samboeren ordner håret sitt selv han,wroooom over med høvelen...så da har jeg litt ekstra å gå på med frisørutgiftene[:D]

Tja, går vell for å stusse håret ca 2 gang i året..Er litt sløv på det der[&:] Jeg holder som regel på å spare håret mitt, så er litt kjipern å gå å klippe det hele tiden da...

Har ei venninne som er frisør og komer hjem til oss hver 3 måned og klipper for en billig penge[:D] Da tar hun alle sammen samtidig[:)]

2-3 gang i året.. Betale ca 450 da..
Farge håret gjør æ heime annahver måned eller så, mamma e så flink atte[;)] 

Trenger ikke gå til frisøren jeg...Kællen er frisør,så han steller og fikser håret vårt her hjemme![:D]
Ganske billig er det og...hi,hi...
Pleier vel å klippe å stusse litt ca annenhver mnd.

he he. er nok heldig jeg som jobber som frisør! farger ettervekst hver 4 uka ca og klipper ca hver 8 uke. det beste er at det er helt gratis!!![:D]

Jeg prøver å gå ca hver sjette uke, men hende det blir lenger. Gidder ikke oftere. Jeg betaler ca 5-600 hver gang, men det er fordi jeg farger håret mitt selv. Dyrt å klippe seg i Oslo!

Jeg går ganske ofte... For jeg er også ganske heldig da min lillesøster er frisør[:)] Har hatt en del forskjellige farger på håret de siste årene, ja! Er vel hos henne annenhver mnd tenker jeg[:D]

Hmm...dei siste åra har det vel blitt ein gong anna kvart år...(sånn ei veke eller to før annakvar jul hehe) Det vil sei, eg samler til eg blir lei (mannen min eller mamma stusser det litt innimellom), så klipper eg det kort/halvlangt, å lar det vokse ut igjen...eit par år, så klipper eg det.. [8D]

Det er jeg litt sløv på.Går ca 4-5 måneder mellom hver gang.....Bruker vel ca 400 kr hver gang jeg klipper.Farger gjør jeg selv hvis det trengs!

Back
Topp