Hvor ofte får deres små mat på natta??

2barnsmamma

Glad i forumet
Tuva våkner fremdeles hver 4 time for pupp...er det ikke på tide å begynne å sove litt lengre snart?
HUn får jo grøt morgen og kveld og litt middag..

prøver du og gi henne  tutt i sted for og gi henne mat?

hvis ikke prøv d

du kan også prøve og gi henne flaske på natten en gang.. pupp er en gevinst får hun flask kan d hver at hun ikke gidder og våkne for d

Hun sover hele natta uten mat nå. Altså fra 20.00 til ca 7.00-8.00.
Akkurat nå for tida er hun syk og sutrete og vokner kun for å få kos.
Merker at det er tungt å stå opp på natta nå som jeg ikke lengre er vant til det [&:]

Thea spiser hver 3-4 time. Av og til går det kanskje 5-6 timer mellom. Men her får hun kun MM.. Hun nekter grøt osv.  Og så lenge hun kun får av meg så kan jeg ikke forvente at hun skal sove rundt.. Men hs mi sier  at ved mellom 6-12 mnd så skal de sove rundt..  Og at det er helt ok å få mat om natta da, men får jo an å prøve å kutte ned et måltid eller no, og heller prøve med tytten eller vann.. (siden hun faktisk får grøt og middag) [:)]

her gis det ikke mat om natta.
markus sover rundt
for 1 mnd tid siden begynte han å våkne i 4 tiden hver natt å ville ha mat, da begynte vi med grøt om kvelden. etter det har han aldri våkna om natta igjen

her er det mulighet for at han våkner, men da i halv 6 tide..  gir ham flaska, men han sutter bare 2 - 3 ganger, også sovner han-...  ellers så sover han nå fra  halv 9 til halv 8[:)]

Hun hadde slutta med mat på natta, men plutselig nå de to siste nettene har hun våknet kl 5 å ville hatt mat..
Har prøvd å gå ut og inn med sutten, men det hjelper ikke. Holdt på en time i natt før hu fikk mat [&:]

Håper hu begynner å sove igjen.....

hun våkner fortsatt 1-2 ganger, selv om hun spiser grøtx2 og middag.

ikke no mat før 10.

Varierer litt her, men er som regel 1-2 måltider pr natt[:)]

Linusen legger seg mellomkl 18 og 19, våkner i 21 tida.. enten holder det med smokken, eller så må jeg fram med puppen. HVis det går med sutten sover han videre til ca 24. pupper og sover videre til mellom 4 og 6.

Må jeg frem med puppen kl 21, sover han til klokka 3-4 før han vil ha pupp og sover så til mellom 6 og 8.
Han våkner og rundt kl 24, men da stapper jeg bare sutten inn igjen og han sover videre.

Han spiser nesten ikke grøt og vi har ikke prøvd med middag enda.

Gir mat 1 gang pr natt, sånn ca kl 4.. Har ikke prøvd på å la være å gi mat heller, for føler selv at det blir så lenge mellom måltidene! Er liksom så vant til å gi mat den ene gangen så jeg står opp automatisk![:)]

Her er det ikke noe mat mellom 19-20 og 07. Dersom hun våkner får hun kun smokken.

Frida våkner alt fra 3-6 1/2 time og skal ha mat[;)] Og da legger jeg bare henne til puppen.. så sover vi sammen i mange timer til[:)] 

Tuva nekter å ta smokk! Tror hun skal få mat når hun vil en stund til enda så får vi ta avenning på nyåret..tror det blir tøft ja[:(] ihvertfall når det blir pappan sin jobb!

Ikke no mat her på natta her nei, sovet rundt siden han var 3 uker

Back
Topp