Hvor ofte får dere til frisøren?

Pleier egentlig ikke gå til frisøren, men nå er en venninne lærling, så nå har jeg vært ca 1 gang i mnd siden november.

Har gått fra mørk til lyst, så da kreves det litt mer vedlikehol, men blir nok tilbake til mørkt snart, for synes det blir for dyrt i lengden
 
Kanskje to ganger i året, men det blir ofte sjeldnere. I høst klippet jeg meg selv..
 
1 eller 2 ganger i året, resten klipper min mor meg ved behov. Frisør er ALTFOR dyrt!

Det er veldig dyrt ja. Jeg har naturlig hårfarge, men noen lyse striper i.. da trenger jeg ikke gå så ofte for å ta etterveksten.
Greit med hårfrisyre som ikke krever ofte frisør.
 
Klippet håret selv sist etter at jeg så en video på Facebook om hvordan man kunne gjøre det:hilarious: ble faktisk ikke så verst,men litt kortere enn jeg hadde tenkt - heldigvis vokser det fort!:p men har nå tenkt å dra til frisørlinja på vgs,de tar 150kr for en klipp og det unner jeg meg altså!:D
 
Sjeldent. Kanskje 1 gang i året
 
Aldri. Jeg klipper meg selv. Jeg gjorde et unntak i sommer, første frisørbesøk siden jeg var 5.. og det bekreftet bare at det er bortkastede tid og penger. Resultatet ble så skjevt og hakkete og stygt at jeg måtte klippe og rette opp selv da jeg kom hjem..
 
Frisør bruker jeg ikke til vanlig ikke penger på, min mann klipper meg med barbermaskina (jeg har langt hår altså), rett av! men jeg kan finne på å gå til frisøren ca. annenhvert år for å stripe det litt. Men jeg liker ikke gå til frisøren.. sitte der å tørrsnakke... dessuten har jeg skjeldent vært noe særlig fornøyd. så jeg har naturlig mellomblond hårfarge som min macho mann klipper en gang i blant:p
 
Back
Topp