Det er søren meg helt greitGreit greitVi får ta det som en kaffe date i hver vår stue
For du slipper ikke unna hvis jeg må til pers
Vi får synkronisere at vi får forstoppelse samtidig![]()
liker både kaffe og lactulose så thats a date 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er søren meg helt greitGreit greitVi får ta det som en kaffe date i hver vår stue
For du slipper ikke unna hvis jeg må til pers
Vi får synkronisere at vi får forstoppelse samtidig![]()
liker både kaffe og lactulose så thats a date 
Jeg kommer til å spise , nekter å gå utsulta om det skulle vært bortkasta.. da tar jeg heller en extra tur bortover etter pinseFikk beskjed fra fastlegen sist at jeg skulle vært fastende, men det glemte jo hu her... så fikk ikke tatt alle blodprøver jeg skulle (tror jeg). Ble innkalt igjen idag på dagen, selvsagt ikke fastende da heller, men ga beskjed og det var greit(?) så vet ikke helt den prosedyren haha...
Det er søren meg helt greitliker både kaffe og lactulose så thats a date
![]()

Skal passe på å ikke spise noe søtt den dagen, så søtsuget ikke blir døyvet før den sukkerbombaKjenner jeg gleder meg![]()

Skal passe på å ikke spise noe søtt den dagen, så søtsuget ikke blir døyvet før den sukkerbomba![]()

Dette gledesFornuftigJeg hermer
![]()

Oh noDet blir spennende. Det som er mest ekkelt med dulphalac er at det er både tykt og supersøtt
Litt sånn olje følelse, bare veldig søt.
Er glukose sånn og?