Hvor ofte er du til tannlegen?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
nå er det 4år siden jeg var der sist og før det 6år..
Jeg har tannlege skrekk så det holder da.. Men burde egentlig gå snart for jeg ødela ei tann mens jeg gikk med rier med minste jenta... hehe

1 gang i året!

jeg hadde et opphold på 5 år. Så fikk jeg betennelse i tannkjøttet, dritvondt Da MÅTTE jeg gå til tannlegen, hadde ingen hull, men måtte trekke allle visdomstennene for det var ikke plasss og betennelse ville bare komme tilbake hvis ikke. Nå går jeg en gang i året, syns ikke det er SÅÅ skummelt lengre.

Annethvert år. Har gått til kommunal tannpleier, så har ikke blitt mer enn noen hundrelapper per gang. Og uansett så blir det jo billigere å gå oftere og gjøre litt om gangen, enn å samle opp problemer over mange år som bare forverres. Og ikke minst blir det vondere å fikse.

Jeg går til tannlegen en gang i året. Hun er egentlig bare tannpleier da, og hun ringer meg hvert år og vi setter opp en time. Jeg var hos tannlegen tirsdag og hadde fortsatt 0 hull [:D]

Jeg har generelt gode tenner, og går til tannlegen en gang i året- til en gang hvert halvvannet år.
Har bedt om fast innkallese[:)]

altfor ofte for tiden.. Har slitt med tannlegeskrekk i mange år så nå får jeg virkelig svi...

Var hos tannlegen for noen måneder siden - jeg får innkallelse i posten en gang i året. Det koster gryn bare han skal se tennene mine, men ønsker å beholde de en stund til før jeg må få gebiss[8D][:D]

jeg var hos tannlegen 2 ganger i året til jeg flyttet til norge som nesten 15 åring... neste tannlege time fikk jeg når jeg var 18 og deretter når jeg var 20....
regner med at spesialtannlegene ikke hører under det... dem jeg var hos ga blankt faen og sa at de skviset meg inn, men jeg hadde IKKE rav på noe help fra dem. de skule bare ha på stanga og sende meg ut.

Var sist hos tannlegen da jeg var gravid i uke 12.

Da hadde jeg ikke vært der på nesten 3 år.

Null hull, slik det alltid har vært... *Bank i bordet*.

Jeg får innkalling til tannlegen hvert år. Synes det er viktig å ta vare på tennene, og selv om jeg egentlig hater tannlegen så går jeg. [&:] Men han skryter av tennene mine, så det er sjeldent jeg må gjøre noen annet enn en vanlig sjekk [:D]

Jeg prøver å gå 1 gang i året, var i april i fjor. Og gangen før der var det 2 år siden.

Eg var til tannlegen for 2 uker siden, og da var det 3-4år siden sist[&:] 
Før gikk eg hvert år ++
Men nå har eg bare drygd det ut og ut... [&:] 
Var sikker på at eg hadde maaaange hull, så såg for meg en slunken lommebok[8D]
Men eg hadde NULL HULL - heldigvis[:)] 
Så slapp unna med bare 600kr[:)]

Blir kalt inn en gang i året [:)]

Jeg er hos tannlegen 1 gang i året, var der sist i august. Synes det er veldig greit å være der 1 gang i året selv om jeg bare har hatt 2 hull på 28 år.

Prøve å gå fast 1 gang i året, men må ofte ta meg selv i nakken.. for det er dyrt OG jeg har tannlegeskrekk[8D]

er mange som går en gang i året eller annet hvert år...
gjorde det tidligere selv..men nå er det ALTFOR lenge siden jeg har vært der...mange år... gruer meg litt....så må vel få bestilt meg en time snart...sagt det siden i vår....

Back
Topp