Hvor ofte er du til tannlegen?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Sitter og leser om studenten som måtte be om forskudd på arven for å dekke tannelgeutgiftene
på 8000 kr (http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=579960)
Og husker tråden til Rosa som maksa ut hele kredittkortet hennes på dårlig tannlegearbeid.

Selv har jeg ikke vært til tannlegen på minst 8 år, og VET at jeg har flere hull (sjokoholiker til 1000,
og har lært meg å tygge på den sia det ikke gjør vondt[:-])

Skjønner at jeg snart må bite i det sure eplet og ordne meg time snart,
gruer veldig, har både tannlegeskrekk og ikke værdens beste råd[:o][:o]

Hvor ofte er det vanlig å gå til tannlege?
Når var du sist til tannlegen?

Jeg var i november eller noe sånn, trengte ikke å komme igjen på to år. [:D]

Ja, det er helt syke prise på tannlegen. Ordentolgen er jo billigere da. studenter.

men jeg burde vel ha vært hos tannlegen nå[&:] fikk hendvendelse sist jegvar gravid nå. og før der igjen,så var jeg hos tannlegen 2 uker før jeg hadde termin med nr 2. Måtte trekke en takk[&:]
Så jeg burde vært der nå ja...

ORIGINAL: tipp

Ja, det er helt syke prise på tannlegen. Ordentolgen er jo billigere da. studenter.

men jeg burde vel ha vært hos tannlegen nå[&:] fikk hendvendelse sist jegvar gravid nå. og før der igjen,så var jeg hos tannlegen 2 uker før jeg hadde termin med nr 2. Måtte trekke en takk[&:]
Så jeg burde vært der nå ja...

Tror ikke vi har studenter her i Bodø[8|]

går hvert år jeg! dyrt, men veldig greit, i og med at jeg er en som får lett hull. Tannlegeskrekken ligger mest i lommeboka hos meg.

Var i januar, og da hadde jeg ikke vært der siden jeg var 17. (Blir 25 nå straks)[&:]
Hadde heldigvis bare to hull. Det ene i ei visdomstann, og han ville jeg skulle bestille time nå etter jeg hadde født for å ta visdomstennene. Utsetter og utsetter å ringe. [&o]

Går fast til tannpleier 2 ganger i året pga masse tannstein, har derfor ikke vært hos tannlege på over 5 år.

Jeg går 2 ganger i året

Jeg er på kontroll 1 gang i året.. Er på en sånn liste hvor jeg blir innkalt hvert år. Synes det er veldig greit[:)] Skal snart dit igjen, liker ikke tannleger[:'(] hehe

Var der sist for 3 år siden, fikk vite at jeg hadde hull og måtte ta sprøyte i munnen...Fikk ny time til borring, men har aldri møtt opp ! [8|]

Hater tannleger å sprøyter...

Men burde gå da ! Siden jeg liksom har hull..[:-]

ORIGINAL: *vimsa*

er hos tannlegen 1 gang i året jeg... ikke så dumt det:)
[:)]

Om ikke det kommer noe akutt som fyllinger som detter ut osv går jeg fast en gang i året. 

Pleier å gå hvert år, men i fjor fikk jeg migreneanfall samme dag og fikk aldri somla meg til å bestille ny time [:-]

Var hos tannlegen i dag: 4 hull som må taes, mulig 5! I' m crying! [&:][:(][>:][:o][&o]

jeg bruker tanntråd, pusser 2 X daglig, går ikke og småspiser og drikker heller ikke brus med sukker (bare sjelden).  Kun en kopp te, evt juice om dagen.  FUckfuckfuck.  Demotiverende.  

tannpleier! kanskje 1 gang i året! [:D] tennene mine er blitt sterkere tror jeg, for jeg er ikke plaget med så mye hull osv... men det var jeg før [:(]

Jeg drar til tannlegen hvert år, tror jeg.. Eller annenhvert? Får innkalling.

HAr aldri hull eller noe sånt siden jeg sjekker såpass ofte, og da blir det heller ikke så dyrt.[;)]

har ike vært på 6år[&:]
måtte bruke oppsparte midlerpå å ordne løsna fyllingerosv.. fikk beskjed om at jeg måtte trekke visdomstennene..å siden har jeg ikke vært dær[&:] TØR IKKE!!![&:][&o]

Jeg var for... ehhh.... maaaaange år siden! Siste gratis-greia, så er vel ca 6-7 år sia.
Hadde ett hull, og han begynte å borre (UTN bedøvelse, for hullet var LIKSOM så lite!!) og det var driiiitvondt! For plutselig fant han ut at hullet var dypere enn han trodde, IDIOT!!! Så skulle komme tilbake.... Yeah right! Ikke vært til tannlegen siden[:o] Aldri borretheller, så han skremte livskiten utav meg....

Back
Topp