Hvor ofte er du til legen?

Om jeg er hos legen i det hele tatt tilsvarer det nok ikke mer enn 1-2 ganger i året.
 
Altfor sjeldent. Går ikke hvis jeg absolutt ikke må. Og når jeg først må, så har jeg mange ting å ta opp siden jeg går så sjeldent :hilarious:
 
I følge resepten min på b12 skal jeg gå der hver tredje mnd, men det blir det ikke. Tror nivået mitt er ganske fint nå, da jeg ikke har samme symptomer som da jeg hadde stor mangel, så da har jeg ikke stresset. Og har ampullene gått ut på dato:hilarious:
 
Jeg har ikke vært hos lege i år - bank i bordet! Men jeg har vært et par ganger hos gynekolog for oppfølging.
 
I følge resepten min på b12 skal jeg gå der hver tredje mnd, men det blir det ikke. Tror nivået mitt er ganske fint nå, da jeg ikke har samme symptomer som da jeg hadde stor mangel, så da har jeg ikke stresset. Og har ampullene gått ut på dato:hilarious:

Samme her. :p Husker det i perioder, også kan det gå aaaaltfor lang tid, til legens store fortvilelse. Er ikke bare bare å ta fri midt i arbeidstiden for å rekke legekontorets åpningstider. Jeg foreslo at jeg kunne ta dem selv hjemme, men det var visst ikke et alternativ. :p
 
Går når vi trenger det, men noe eksakt tall har jeg ikke. Før var jeg veldig restriktiv på å gå til legen, men har forstått etter hvert at det ikke gagner noen at jeg lar være når det egentlig trengs. :)
 
Samme her. :p Husker det i perioder, også kan det gå aaaaltfor lang tid, til legens store fortvilelse. Er ikke bare bare å ta fri midt i arbeidstiden for å rekke legekontorets åpningstider. Jeg foreslo at jeg kunne ta dem selv hjemme, men det var visst ikke et alternativ. :p
Jeg kan egentlig få satt den på jobb av en sykepleier, jeg får bare ikke somlet meg til det :nailbiting::p
 
Veldig lite de siste åra! Maks 1 gang i året.