Hvor ofte er du innom her?

Linma90

Forelsket i forumet

Selv er jeg veldig lite innom, men prøver å bare sjekke innimellom om det har skjedd noe spennende

1 til 2 ganger i uken kanskje :P

e vel innom kver dag..men ser bare om det e noe nytt også ut igjen..blir nok mindre fremover på begge sider pga ferie og sånt..

e vel innom kver dag..men ser bare om det e noe nytt også ut igjen..blir nok mindre fremover på begge sider pga ferie og sånt..

hver dag,kanskje 2 ganger om dagen også,men det er jo så lite som skjer inne her om dagen atte,er trist

lindas28 skrev:
hver dag,kanskje 2 ganger om dagen også,men det er jo så lite som skjer inne her om dagen atte,er trist

Ja det har blitt voldsomt stille her!

lindas28 skrev:

Ja det har blitt voldsomt stille her!

ingen av de svarene som står der... er her veldig skjeldent,er jo ingenting som skjer her inne heller ser det ut til.. oxo synes jeg den nye bv er helt tragisk..

Det mangler et alternativ : Sjeldnere...
Jeg er her 1-2 ganger i mnd.

Altfor sjelden. 2-3 ganger i måneden kanskje. Da er jeg mest inne å leser... 

Altfor sjelden. 2-3 ganger i måneden kanskje. Da er jeg mest inne å leser... 

blir svært lite om dagen, begynt å jobbe og sommern er kommet. Ikke like mye datatid nå nei. men vil jo ikke miste kontakten helt heller da ;)

1-2 ganger i uka...

hver dag stort sett på den andre siden....

1-2 ganger i uken. Er hver dag inne på det lukka forumet! Kom inn der da dere som savner svar for der er HELE gjengen ;)

1-2 ganger i uken. Er hver dag inne på det lukka forumet! Kom inn der da dere som savner svar for der er HELE gjengen ;)

Har ik vært innom på noen mnd  :s

1-2 ganger...

Er virkelig ikke fortrolig med dette forumet enda... 

Nå er det kjempe lenge siden jeg har vært innom her. Har rett og slett ikke hatt tid. Er så vidt jeg har tid å være innom facen.. :p Men nå skal jeg bli flinkere... :D

Tror ikke jeg har vært her siden i fjor.. :P

Back
Topp