hvor ofte er det normalt

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
å ha disse ligament smertene? i flere dager nå har jeg sittet helt i ro å fått den skarpe smerten på høyre og venstre side i "livmormagen". det er veldig vondt å kan vare i noen minutter før det gir seg å kommer tilbake igjen.. egentlig veldig slitsomt..

Jeg har det så og si daglig, noen dager mer enn andre. Hatt det siden jeg ble gravid:-P plagsomt og ubehagelig, men ikke noe farlig :-)

nei men det er forferdelig slitsomt å vondt :( med de 2 andre fikk jeg disse kun hvis jeg reiste meg for brått eller gjorde brå bevegelser.. ikke fått de før bare ved å sitte/ligge helt med ro

Jeg har knapt kjent på smertene i livmora siden jeg var 6 uker på vei, kun litt murring innimellom, men idag, når jeg lo skikkelig godt og lenge for første gang siden før jul sikkert, så både strakk det og styrte på :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har kjent det skikkelig jeg også de siste dagene. Men så livmora begynt å flytte seg seg "oppover", så det er sikkert derfor.

Her kjennes det titt og ofte :)

Sent from my IPhone 5C :)

Kjenner det egentlig ganske ofte, noen ganger er det nesten vondt og noen ganger er det nesten ingenting. Tror det er ganske normalt..

Jeg hadde det bare i uke 5-8, nesten ikke i det hele tatt etter det.

Her får jeg "tak" i livmoren ved brå bevegelser og hvis jeg strekker meg.. Er verst på natten hvis jeg skal snu meg o.l. Regner med dette er noe av det samme dere snakker om her? Er førstegangs gravid så er liksom litt fersk på alle områder :p

23. Oktober 2014 <3

Back
Topp