Hvor ofte er dere ute av heimen på kveldstid?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Ja rett og slett hvor ofte er dere på vift med veninner, trening etc? Er du og mannen omtrent like mye ute eller ene mer enn andre?

Ca 1 gang i uken tror jeg.[8D] Mannen er mye mer ute enn meg, jeg elsker å være alene hjemme[:)]

Jeg er hvertfall ute 2 ganger pr uke noen ganger mer
er med venniner eller på pilates trening/fysio
mannen min er mest på tur med ungen  i ukedagene men i helgene er
han ute med gutta.

Kanskje 1 gang i mnd...
Blitt litt mer på meg nå i det siste, jentekvelder..
Men så masse at det kanskje blir 3 ganger i mnd..

Sambo er nesten ikke ute..
Kanskje 1 gang i mnd på han også...
Håper det skal bli mer på begge når vi flytter, for jeg sitter gjerne alene hjemme jeg..
Hadde vært godt med litt alene tid også..

Ikke ofte nei[&:]

Men lørdagen skal jeg ha mammafri hele hele dagen! Juhuuu!

annenhver onsdag fast på ettermiddagen.. (ungdomsgruppe)
Så er det vel 1-2 ganger jeg er ute etter leggetid og drikker kaffe med ei venninne, som også er mamma, så vi er litt frustrerte husmødre på kaffedate[;)]

Men det er jo pokker ikke bare bare.. For igår hadde vi + ei venninne til, planlagt jentekveld, var på ikke greys heller p.g.a fotballkamp, så vi dro dit, spiste pizza osv.. Så kvart over 11(skulle snart gi oss uansett, men er hvordan ting blir avslutta), ringer Kenneth, fordi Liam griner og forventer at jeg skal gå fra ene siden av byen til den andre! I tillegg avslutte jentekvelden! Den planlagte jentekvelden, som jeg skulle få fri! Hadde det vært kaffedate, så erre greit, da er jeg 2min unna.. Men det var min FRIKVELD!
"han ville jo bare ha mamma" "HAN ER SNART 3!" "bare mamma som funker"
Han er snart 3! Pappa skal klare å roe han selv, jeg skal ikke trenge og slippe alt så fort ungen våkner!

Så ja.. Mine frikvelder er slik..

*kremt*..møøøøøøøø

Vi er sjelden ute, men er det bursdager eller gode anledninger for litt sosialt utenfor heimen går sambo ut. Jeg ammer jo 4 mnd'ern min da, så er litt låst for øyeblikket..noe som ikke plager meg i det hele tatt[;)]

Stort sett aldri![8D]

Gubben er ute på trening som fotballtrener for guttongen sitt lag og en gong i blant hos naboer å ser fotballkamp![8D]

Vi er lite ute begge to, men han er vel litt oftere borte enn meg! Det kommer vel av at vi bor på hjemstedet hans, ergo har han flere bekjente her enn meg... Jeg kjenner jo kun svigers i umiddelbar nærhet, jeg gidder ikke kjøre i 1 time på kveldstid for å treffe venninner liksom[8D] I gjennomsnitt er jeg sikkert ute av huset på kveldstid (hvis jeg ikke regner med kveldsvakter på jobb) sånn ca 0,5-1 gang i måneden![8D] Her i huset er kveldstid leksetid...

det er lite. blir kanskje noen byturer i året, evigheter siden jeg var på kafe eller var ute å spiste med en venninne.(på kveldstid)
trener som oftest på dagtid, før jobb.

følte meg plutselig veldig lite sosial, etter at jeg skrev dette.. hehe

Så og si aldri...Kan faktisk ikke huske sist gang engang....[&o]
men så har jeg en ikkeeksisterende vennegjng...

Back
Topp