Hvor ofte er dere oppe om nettene?

2-3 ganger ca. En hel natt med søvn er det bare å se langt etter på en stund nå :)
 
Jeg er som oftest oppe på do en gang etter jeg har lagt meg, men før jeg sovner. I tillegg våkner jeg 2-3 ganger for natten, enten for å spy eller for å tisse ;)
 
De siste 3 ukene har jeg begynt å brå vokne midt på natta opptil flere ganger, veldig merkelig, da jeg ikke har noe vondt... men kan være pga babyen sparker litt kraftigere og d er litt tyngre å puste... Men må opp på do i hvertfall like før jeg sovner og 1 gang i løpe av natta:)
 
Minst 2-3 ganger for å gå på do, et par ganger pga krampe i leggen og gjerne 2-3 ganger fordi vesla våkner av drømmer og hun nekter å gå på do alene på natta.. Noe sliten nå for å si det mildt...
 
2 til 4 ganger om natten. Må alltid stå opp en gang og gå på do før jeg sovner, også våkner jeg mellom 2 og 3 ganger i løpet av natten etterpå.
Litt min egen feil også da, drikker ganske mye på kvelden, men på morgen/formiddag frister ikke drikke og det kommer som regel rett opp igjen. Så må ta igjen for det tapte væsketapet på kvelden :p
 
Max en gang om natta men i det siste har jeg og poden kommet til en enighet, der mamma for sove gjennom natten...så lenge hun ligger helt stille!;P
 
1-2 ganger, våkner ofte mellom 4 og 6 for å gå på do. og får da ikke sove igjen før 8-9 tia. Da er det greit å være sykemeldt.
 
Må opp å tisse ca 1-2 ganger om natta pluss en 2-3 ganger til pga halsbrann. Har prøvd alt men ingenting funker :-(
 
Da klokka var 4 i natt og jeg var oppe for 4. gang eller noe, tok jeg meg selv i å tenke at "jeg gleder meg til jeg er ferdig med å være gravid, da kan jeg endelig få en hel natts søvn!"

Veeel... ;)
 
1-2 ganger på do i ca 3 og 5 tia, vokner ellers hver gang jeg må snu meg når jeg har ligget for lenge på en side, det er så vondt! Noen ganger må jeg vekke min kjære for å få hjelp til å snu meg:p
 
1-2 ganger på do i ca 3 og 5 tia, vokner ellers hver gang jeg må snu meg når jeg har ligget for lenge på en side, det er så vondt! Noen ganger må jeg vekke min kjære for å få hjelp til å snu meg:p
Slik har jeg også hatt d, men det hjalp virkelig å få låne sklilaken av fysioterapeuten. Anbefales.
 
Er oppe på do 0-2 ganger om natta, er veldig opp og ned. Sover veldig dårlig så er mye våken
 
Back
Topp