Hvor ofte er dere oppe om nettene?

Bkno7798152

Betatt av forumet
Jeg er oppe på do ca 1 gang i timen.
Noen ganger går det hele 2,5 time..
Husker fra tidligere svangerskap at det var bedre å våkne for å gi baby mat, for da fikk jeg gjerne 3-4 timers sammenhengende søvn.
 
Stort sett ikke på do mer enn en gang pr natt
 
Veldig varierende :) I natt har jeg ikke vært oppe (la meg ikke før 01.00 heller da), men våkna 05.48 og måtte på do, og siden har jeg vært våken...:p
 
Ofte jeg ikke er på do en eneste gang på natta, kan gått gå 8-10 timer på natta jeg ikke må tisse:). Men ofte våkner 3 åringen og vil komme inn til oss i løpet av natta, og når jeg først har reist meg opp, så må jeg på do.
 
Jeg er oppe 1-3 ganger iløpet av natta. Spørs helt på 3åringen. Sover hun rundt uten å måtte tisse så våkner jeg gjerne bare en gang.
Ellers sover jeg godt. Er ikke vondt/tungt å snu seg og halsbrannen plager meg ikke når jeg først har sovnet :)

Nå plages jeg med intens tannverk så nå har jeg vært mer våken enn jeg har sovet i natt :(
 
Vanligvis er jeg oppe 1-3 ganger mellom kl 00-08. I natt har jeg vært oppe 5 ganger og er utslitt nå når jeg våknet :-(
 
Som regel en gang i løpet av natta, noen ganger 2-3 :)
 
Legger meg ofte i 9-10 tiden, våkner i 12-1 tiden for do og tørst, sovner og våkner igjen mellom 4-6 tiden for do og tørst igjen. Jo nærmere klokka er 6 sliter jeg med å sove igjen, men får jeg det til våkner jeg i 9-10 tiden.
 
Siste nettene i økende grad!! Hehe. Men problemet er egentlig ikke å må opp, men at det er vanskelig å sovne etterpå.
 
Må på do en gang om natta. I natt var jeg ikke på do, men da våknet jeg med vondt i magen.
 
Jeg er oppe på do ca 1 gang i timen.
Noen ganger går det hele 2,5 time..
Husker fra tidligere svangerskap at det var bedre å våkne for å gi baby mat, for da fikk jeg gjerne 3-4 timers sammenhengende søvn.
På det verste 1 gang i timen. Ellers annen hver time.
 
Jeg er oppe på do stortsett en gang pr natt. Men kan småvåkne av romstrering i magen noen gang i løpet av natta. Men er igrunnen så vant til litt liv på nattestid, så husker nesten ikke at det er mulig å sove ei natt helt sammenhengende ;)
 
Det varierer litt, noen netter 4-5 ganger andre ingen. ;-)
 
Ca 1-3 ganger.. Ikke vært noe problem før i det siste, sliter med å sovne igjen:(
 
Er jeg uheldig kanskje 1dag iløpet av en mnd så er jeg på do kanskje en gang om natten :p

Er mer plaget på dagen, og unngår å drikke allerede 2timer før jeg legger meg.

Og så sover jeg kanskje fra 0300-0900.
 
Back
Topp