Hvor ofte er barna med andre hjem fra bhg/skole?

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Evt hvor ofte har de med seg noen hjem?

Vi har ikke begynt med det enda da han bare er 3 år :) Han har vært i et par bursdager til noen i bhg, men da har jeg vært med :)

Ikke så ofte. Annenhver mnd kanskje. Vi har ikke noen med hjem siden vi er hjemme sent. Men har mange nabounger på besøk.

Jeg er altfor dårlig på dette :( Har skikkelig dårlig samvittighet. I barnehagen ville han ikke ha noen med hjem, men maser litt nå når han går på skole. Jeg har vært syk siden skolen begynte og har rett og slett ikke orket å ha noen med hjem.

2-3 ganger i Mnd. Han går i bhg, 5 år:) men er beste kompisen, ingen andre;)

Her er vi i barnehage, største på 4år har hatt med seg en kompis hjem noen ganger. Men føler bare at det er vi som tar initiativ, hans foreldre er for det meste hjemme og er aldri med på noen aktiviteter eller noe... Synes det er synn i grunn. Men regner med at det blir flere å være med når han begynner på skole ;)

Har ikke gjort noen av delene enda, er 5år :-)

Aner ikke helt. Minsta har ikke enda. Verken ene eller andre veien. Da kjører jeg heller å henter kusina som er like gammel.

Eldste kommer og går som hu vil. Likeså med vennene. Så ser de vel ca daglig/annenhver dag :) Men nå er de så store de går gjerne å kikker i sentrum alene og alt da :p Men om de leker her får minsta være med de :)

Aldri med noen andre hjem fra bhgn, men vi har nesten ukentlig med oss noen hjem.
Liker best og ha de her:)

Han har vært med andre hjem flere ganger, så begynner å få fryktelig dårlig samvittighet for at han ikke har hatt med noen hjem enda.. Men jeg er gravid, sliten og har ei på 3,5 som krever sitt, i tillegg til at vi pusser opp overalt her.. Han går i første klasse. Leker masse med nabojenta da, hender de får komme inn å være på rommet hans så sant de oppfører seg. Har en tendens til å bli bråk da vesla gjerne vil være med dem, noe som ikke er så populært :/

Min førsteklassing har noen med hjem ca. en gang i uken, men så går hun ikke på sfo. Hadde hun gjort det hadde det nok blitt mye sjeldnere, pga. tiden.

Det varierer fra flere ganger i uka til en gang i uka.
Men her er stort sett barn innom hver eneste dag.

En til to ganger i uka har han med noen hjem fra skolen, går i 3 klasse. Han har trening på mandager og torsdager, så da kan ingen være med hjem, så stort sett hver tirsdag og onsdag:cool:. Alexander går ikke på sfo, og jeg er hjemmeværende så det er enkelt å ha med noen hjem. I tillegg bor det 7 stykker i klassen/pararell klassen innen 5 minutters gangavstand, så det er alltid noen å leke med på ettermiddag/kveld. På fredager vil han helst bare være hjemme å slappe av, og som oftest kommer storebror hjem på besøk enten fredag eller lørdag, og da er det jo best å "leke" med ham. Storebror er 21 år, og de leser sammen, leker med lego eller spiller minecraft.

Hun er 4, så ikke helt begynt med det enda.
Men nå er vi blitt naboer med ei på avdelinga hennes på samme alder, så hun har rent litt dit da :)

Her varierer det litt. Kommer an på hvor travelt det er, i perioder fyker dagene avgårde og da blir det litt "glemt". Men prøver å få det til med jevne mellomrom :)

Eldste (8år)har med noen hjem støtt og stadig. I helgen har bestekameraten overnattet her. Minste (3år) ønsker å ha med venninna hjem nå en dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det har skjedd 1 gang på 2 mnd :p er ikke så flink til det der. Pluss at hun har ikke SFO og de fleste hjem bruker det. Så blir vanskelig å være med noen hjem.

Back
Topp