Hvor ofte drikker du alkohol?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Når du ikke er gravid altså :P Hvor ofte og hva drikker du? Og du som er singel, drikker du oftere enn når du ikke var singel?

Tja... Kan ta meg litt vin på kvelden, men det skjer sjeldnere enn en gang i måneden. Husker knapt sist jeg drakk. Syns jeg har gått gravid eller ammet non stop i fem år. :P

Jeg kan godt finne på å ta et glass vin på kvelden i helgen etter ungene er i seng, men dersom du tenker på mer enn et glass kan jeg ikke huske sist

Annenhver helg blir jeg drita! Ellers kan jeg ta meg en sider på kvelden, hvertfall i helga :)

Drakk ca en gang i mndn/annenhver mnd før jeg blei gravid. Da jeg var singel var jeg ute gjerne hver helg.

Sluttet å drikke alkohol for snart tre år siden:) da drakk jeg sjelden eller aldri.

Varierer veldig! Sist jeg drakk var januar i fjor, og året før tror jeg at jeg drakk 2 ganger eller noe. Så ikke så forferdelig ofte :p Drikker som regel cider eller drinker når jeg drikker, siden det er det eneste jeg liker smaken på.

Så si hver helg.

Jeg kan ta meg en cider eller et glass vin eller noe slik på kvelden om jeg får lyst på. Men skjer ikke ofte. Ute eller på fest er jeg ikke så ofte akkurat, har en på 6 mnd og er alene med barna hvor den ene ikke har kontakt med faren sin så mulighetene for festligheter uten barn er meget begrenset.

fest-drikking ?..ca annenhver eller tredje måned

Vin til maten? nesten hver helg, har nettopp skaffet meg vinskap og tenkt å begynne å samle :-D

Det går 2-3 mnd mellom hver gang jeg drikker for å bli full. Da drikker jeg sprit. Liker ikke noe annet.

Sluttet å drikke alkohol for nærmere 6 år siden, aldri savnet det siden ;)
Drakk ikke mye da heller

Nå som vi prøver drikker jeg ikke, men jeg har i grunnen ikke hatt noe stort behov for å drikke siden studiedagene uansett. Blir noen fargerike drinker på ferietur, så i snitt vil vel det si at det går med 3-4 drinker en helg annenhver måned :)

2-3 ganger i året, tenker jeg. Da kan jeg ta et glass eller to med hvitvin eller en frisk longdrink.

Nesten aldri :p Sist jeg drakk var nyttårsaften 14/15, og den natta ble jeg gravid :p syns det er koselig å ta et glass vin eller en pils på kvelden om sommeren, når man sitter ute i hagen lenge, etter helgemiddagen, mest for å løsne på snakketøyet :)

Back
Topp