Hvor ofte bytter du mobil tlf?

Bytter når de dør. :p
Den forrige holdt i to år, byttet rett før jul.

Når de ikke funker mer :) denne har jeg hatt i snart 2 år og i 1,5 av de med litt knust skjerm. Hehe

1-2 år. Har enda ikke klart å knuse/ødelegge en mobil (bank i bordet), men bytter når jeg føler den begynner å bli en anelse treg, eller når jeg bare ikke klarer la være. :p den jeg har nå er 1,5 år.

Varierer... Det siste året har jeg hatt tre nye mobiler... Før der veldig sjeldent... Vært max uheldig det siste året :/

Med min uflaks, ca to ganger i året :p

Byttet telefon sist rundt sommeren i 2014. Den har vært ødelagt siden høst -14 :p før det, hadde jeg hatt telefonen min i sikkert 2 år..
Pleier som regel ha telefonene mine til dem dør (eller irriterer meg såpass at de fortjener å dø..)..

Når de ikke fungerer lenger, evnt når den begynner å bli dårlig og det kommer en på tilbud :) men bytter ikke bare for å bytte..

I voksen alder har jeg de til de ikke fungerer mer/fungerer dårlig. I tenårene byttet jeg tlf minst hver år.

Hadde iphone 4 i tre år før den sluttet å virke. Da fikk jeg 6ern til jul.

Husker ikke når jeg fikk den men bruker fortsatt iPhone 4 og fikk den når den var rimelig ny på markedet

Kommer veldig ann på :) men 2 års levetid pleier mine mobiler å ha :)

Hadde iphone4 i 2011, deretter iphone 5 i 2014, og iphone6 i 2015 :)

Bytter når jeg ødelegger den, og det skjer dessverre litt for ofte. Hver 2. år ca.

Ca annet hvert år. Den varer til den er døden nær for å si det slik. Er jo fryktelig dyrt med tlf jo :p

Kun når jeg må. Hatt 3stk siden 2008:) den siste har jeg ikke hatt lengre enn 10mnd men vurderer å bytte den ut siden det er så dårlig plass på den!

Back
Topp