Hvor ofte bytter dere sengetøy?

carinasverden

Forumet er livet
Hehe, jeg lurer virkelig. Lurer på hva som er normalt.

Forskjell på laken og dyne/putetrekk?

Hver 14.dag byttes alt, dynen legges til lufting hver dag så fuktigheten får slippe ut av den og madrassen. Oppredde senger er fukt og middens beste venn. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Hver 14.dag byttes alt, dynen legges til lufting hver dag så fuktigheten får slippe ut av den og madrassen. Oppredde senger er fukt og middens beste venn. [;)]

sign

Vi bytter ut alt annen hver uke :)

å hjelpes, det kommer litt ann på gitt. Å skifte sengetøy må være det VÆRSTE som finnes av husarbeid, fysj, så har vel derfor en tendens til å utsette det, hehe!!!

Men sånn i gjennomsnitt tar jeg det vel annenhver uke. Godt når det er gjort hvertfall[:)]

ORIGINAL: happybaby

Alt fra hver uke til max annenhveruke.
Er ikke noe som er bedre enn å legge seg i helt rent sengetøy[:D]

ca hver 14 dag,men jeg skal ærlig innrømme at det ligger på noe lenger innimellom...

ORIGINAL: Tassen_2

hver lørdag[:)]Da er det vask av sengtøy og laken og dynene til lufting[:)]

Her også! Suuperherlig følelse å legge seg i "friskt" sengetøy. [:D]

signerer [;)]

hver uke, jeg har støv og middallergi så må bytte minst en gang i uken og lufte dynen og i hvertfall aldri re sengen pent[8|] i pollensesongen hender det at jeg skifter putetrekk oftere.

Sign

ORIGINAL: Thorgers

ca hver 14 dag,men jeg skal ærlig innrømme at det ligger på noe lenger innimellom...

Signerer den ;)

Har ikke noen fast regel på det, men som regel tar jeg vårt sengetøy den ene uka, og ungene sine senger uka etter. Så da blir det ca hver 14.dag[:)]

ORIGINAL: Tassen_2

hver lørdag[:)]Da er det vask av sengtøy og laken og dynene til lufting[:)]

Her også [:)]

ORIGINAL: happybaby

Alt fra hver uke til max annenhveruke.
Er ikke noe som er bedre enn å legge seg i helt rent sengetøy[:D]

Samma her..
Hender det blir veldig ofte på senga til veslegutt, for det hender det blir litt lekasje om natta. [8D]
Og så lufter jeg ofte. Mannen min er allergisk mot støv, så derfor er jeg litt nøye med sengeskift. [:)]

Skifter ein gong i mnd. Lufter dyner og madrasser når det er passende vær til det. Så har blitt ein del oftere i vinter enn "normalt".

Alt, men bare 1 gang i måneden...
Tar det på slutten av hver måned.

Back
Topp