ORIGINAL: lille snegle
ORIGINAL: Macette
ORIGINAL: lille snegle
ORIGINAL: Macette
men det hender det går utenfor bleien eller at det kommer annet søl fra en dryppende puppe o.l ved amming. Vasker ikke klær uten at det er skittent (flekke skittent eller at det lukter)
Hehe, spør meg heller om hvor mange filler jeg vasker [;)]
Sant!! Helt håpløst!!! Jeg vasker mer kluter/kjøkkenhåndklær og ammeklær/klær fordi det drypper så sinnsykt... Hver gang jeg ammer så bli pupp nr 2 som en krane så slås på... må bare ta av meg hele BHn og legge håndkle under puppene og ungen før jeg ammer...Må få tak i noe som kan samle opp melken fra pupp 2 så den ikke bare forsvinner i klærne mine i stedenfor at ungen får den!
Her har det roet seg litt ned på dryppmengden fra pupp 2, men må alltid stappe en fille i bhen og legger en annen over armen min - på kinnet til baby. En mulig løsning for drypp-pupp 2 koster 185 kr på apoteket :) http://www.consumer.philips.com/c/avent-baby-breastfeeding/6-pcs-scf157_02/prd/gb/
Disse bruker jeg, hadde ikke klart meg uten. Tror tilogmed jeg skal kjøpe et til sett, så jeg har å bytte med. Bruker de fra morgen til kveld, og vasker/koker de som regel bare en gang om dagen da. Og det er i grunnen altfor lite, men klarer meg jo ikke uten dem. Jeg bruker som regel å hive melka da, hvis jeg skal bruke melka, så må jeg jo selvfølgelig vaske de oftere.[;)]