Hvor ofte bader dere?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg vet ikke helt hvorfor,men vi bader lillebror svært lite! Jeg tror jeg har badet han 4 gang siden vi kom fra sykehuset? :P 1 gang i uka altså....

Jeg har det for meg at bading skal skje på kveld, og da har vi det ofte så veldig travelt med storebror som krever sitt.

Min mor badet alle oss søskenene hver eneste kveld da vi var babyer, som en del av leggeritualet (er det RART vi hadde eksem :P ), men det ville aldri jeg ha gjort....

Lille e 12 daga no og har bada 2 gang så ikkje så ofte her heller ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bader ca annenhver dag her :) Blir ikke lange badestundene da, han er ikke akkurat fan :p

Jeg vet ikke helt hvorfor,men vi bader lillebror svært lite! Jeg tror jeg har badet han 4 gang siden vi kom fra sykehuset? :P 1 gang i uka altså....

Jeg har det for meg at bading skal skje på kveld, og da har vi det ofte så veldig travelt med storebror som krever sitt.

Min mor badet alle oss søskenene hver eneste kveld da vi var babyer, som en del av leggeritualet (er det RART vi hadde eksem :P ), men det ville aldri jeg ha gjort....
Samme her ! Lillemor er 4 uker og har bada 3 ganger :p De behøver jo ikke bades så ofte og skal vel helst ikke hver kveld uansett? Vi vasker jo med klut hver dag da :) men tiden er knapp på kvelden her og, så blir det utsatt dag etter dag:p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg gjør som deg jeg, hvertfall til han blir litt større :) men har funnet ut at det er enklere å bade på morgen ved morgenstellet når jeg har 2 små troll til :P

☆★hilsen meg★☆

Jeg vet ikke helt hvorfor,men vi bader lillebror svært lite! Jeg tror jeg har badet han 4 gang siden vi kom fra sykehuset? :p 1 gang i uka altså....

Min mor badet alle oss søskenene hver eneste kveld da vi var babyer, som en del av leggeritualet (er det RART vi hadde eksem :p ), men det ville aldri jeg ha gjort....

Har hørt at de ikke skal bade for ofte da huden fort tørker, vi har også bading 1 gang i uken, de blir jo ikke akkurat veldig skittene heller når de er så små :)

1-2 ganger i uka. For mye bading kan tørke ut huden. Babyene blir jo ikke akkirat skitten.. bæsj og tiss vaskes jo bort ved hvert bleieskift..

Sendt fra mobilen.

har badet han to ganger etter vi kom hjem, dvs 1 gang i uken her og.. :) Vasker han jo ved hvert bleieskift og ved behov ellers, så han er jo ikke akkurat skitten..

1 gang i uken eller ved behov f.eks ekstra mye gulp :-) gjorde det samme med storebror. synes ikke en baby trenger å bade oftere :-)

Bader anna hver kveld. Da er det bading, babymassage, pysj, mat og seng :)

Blir vel en gang i uka ca, har blitt sjeldnere for hver unge :P Første badet jeg hver kveld, andre ca hver 3.-4.dag og nå en gang i uka :P Tiden flyr med 3, gitt ;)

Blir vel en gang i uka ca, har blitt sjeldnere for hver unge :P Første badet jeg hver kveld, andre ca hver 3.-4.dag og nå en gang i uka :P Tiden flyr med 3, gitt ;)

Hahah signerer den!

☆★hilsen meg★☆

Bada 1 gang etter vi har kommet fra sykehuset , men vi liker bedre å dusje vi ;) virker som jenta vår trives bedre med det.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det fast far/datteraktivitet onsdag og søndag. Har inntrykk av at hu liker det, jeg nyter det i hvert fall!!

Back
Topp