Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LurtVi dusjer vitar henne i dusjen sammen med meg når jeg er ferdig dusjet... Annenhver dag..
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Her også er mini med i dysjen. Ikke så ofte som annenhver dag, men ca 1-2 ganger i uken fast + når det ellers trengs (eks ved mye gulping, ekstremt varmt) skal kjøpe en badebalje men har ikke kommet så langt enda... Prøver å holde oss unna såpe så lenge det er mulig, og har litt babyolje i hvis hun blir tørr i huden. Synes hver dag blir for mye her, men en god morgenvask og ellers holde rent er viktig! Babyen skal jo lukte godt og være velsteltVi dusjer vitar henne i dusjen sammen med meg når jeg er ferdig dusjet... Annenhver dag..
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Ikke stressvi bør sikkert bli ennå flinkere med og bade han, men vasker han godt morgen og kveld da![]()
Helt enigHer også er mini med i dysjen. Ikke så ofte som annenhver dag, men ca 1-2 ganger i uken fast + når det ellers trengs (eks ved mye gulping, ekstremt varmt) skal kjøpe en badebalje men har ikke kommet så langt enda... Prøver å holde oss unna såpe så lenge det er mulig, og har litt babyolje i hvis hun blir tørr i huden. Synes hver dag blir for mye her, men en god morgenvask og ellers holde rent er viktig! Babyen skal jo lukte godt og være velsteltså om en bader to ganger til dagen eller en gang i måneden så tror jeg det går fint så lenge baby er ren og pen, alle har sine rutiner
![]()
Ikke stressbading skal være kos, så ta det som det passer og trengs! Der er ingen fasit på hvor ofte babyene måå bades, bare mange ulike meninger
er sikker på at mini er like ren og pen som om dere hadde badet hver dag
Her bader vi 2+ ganger i uka. Som nevnt tidligere ser vi ann behovetHar badekar, og vesla elsker å bade så da er det jo ekstra moro. Pleier å ta det på dagen.
CCmil, så du skrev at du bruker solkrem på lille. Skal ikke komme å belære, men mener barn under 1 år aller helst ikke skal ha solkrem, men bare skånes for sola av klær og skygge. Hvis du ikke allerede har gjort det kan du jo spørre i apoteket eller HS![]()
Jeg trodde den med sånn filter eller hva det nå er var ok?Her bader vi 2+ ganger i uka. Som nevnt tidligere ser vi ann behovetHar badekar, og vesla elsker å bade så da er det jo ekstra moro. Pleier å ta det på dagen.
CCmil, så du skrev at du bruker solkrem på lille. Skal ikke komme å belære, men mener barn under 1 år aller helst ikke skal ha solkrem, men bare skånes for sola av klær og skygge. Hvis du ikke allerede har gjort det kan du jo spørre i apoteket eller HS![]()