Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Nikki*
ORIGINAL: mamihe
2 ganger i uka sånn ca [:)]
bra det ikke bare er meg som ikke bader hver dag=) mange venninner som bader dem hver dag,blir så ofte..=)
ORIGINAL: Storetroll
her er det innkjøring av rutiner på full peising, så jeg bader henne 7 dager i uken. bare for å få henne til å skjønne at det er kveld og tid for legging...
men regner med at etterhvert som rutinene er på plass så er vel kanskje ikke hver kveld nødvendig :)
ORIGINAL: Bethlis
Samme her i gården! [:)]
Akkurat nå er hun ganske sinna på pappa`n sin inne på badet, hører jeg! Det er hans tur i kveld [;)]
ORIGINAL: Storetroll
her er det innkjøring av rutiner på full peising, så jeg bader henne 7 dager i uken. bare for å få henne til å skjønne at det er kveld og tid for legging...
men regner med at etterhvert som rutinene er på plass så er vel kanskje ikke hver kveld nødvendig :)
Akkurat nå er hun ganske sinna på pappa`n sin inne på badet, hører jeg! Det er hans tur i kveld [;)]
ORIGINAL: funnybunny85
wow får du pappan til å bade henne?
ha`kke sjangs til d her...han tør ikke!