hvor ofte bader de?

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
Jeg bader henne hver dag, hun gulper veldig mye :( Så håret hennes blir helt stivt og hele henne lukter gulp. Heldigvis så har vi en fin rutine, så hun bader hver dag halv syv :)

Bader ikke like ofte som søstern denne gangen (merker det blir litt mye med to små for det meste alene), men blir mellom 4 og 5 ganger i uka.
Han elsker det også blir det litt masjasje etterpå[:)]

1-2 ganger jeg bader henne, men vasker henne her morgen med vaskeklut[:D]

ca to ganger i uka,kommer litt ann på gulpinga[8D] Gulper han mye bader vi han mer[:)]
har eksem,så prøver ikke å være for mye i vann

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: mamihe

2 ganger i uka sånn ca [:)]

bra det ikke bare er meg som ikke bader hver dag=) mange venninner som bader dem hver dag,blir så ofte..=)

samme her. har liksom aldri tid til og bade vær dag herregud det blir mye bading med to barn og masse varmtvann gitt [8D] vi vasker han godt morgen og kveld og så bader han to dager i uka.

her er det innkjøring av rutiner på full peising, så jeg bader henne 7 dager i uken. bare for å få henne til å skjønne at det er kveld og tid for legging...
men regner med at etterhvert som rutinene er på plass så er vel kanskje ikke hver kveld nødvendig :)

Her bader vi ca annen hver dag, noen ganger mer, noen ganger sjeldnere..Kommer an på gulping,bæsj og tid[8D][:D]

ORIGINAL: Storetroll

her er det innkjøring av rutiner på full peising, så jeg bader henne 7 dager i uken. bare for å få henne til å skjønne at det er kveld og tid for legging...
men regner med at etterhvert som rutinene er på plass så er vel kanskje ikke hver kveld nødvendig :)

Samme her i gården! [:)]
Akkurat nå er hun ganske sinna på pappa`n sin inne på badet, hører jeg! Det er hans tur i kveld [;)]

2 dager i uka somregel.
tør ikke mer, for vil ikke ta av skinna for mye. men d holder jo.
vasker jo ansikt, hals og skritt opptil flere ganger om dagn, er jo der di blir mest skittne :)

ORIGINAL: Bethlis

Akkurat nå er hun ganske sinna på pappa`n sin inne på badet, hører jeg! Det er hans tur i kveld [;)]

wow får du pappan til å bade henne?
ha`kke sjangs til d her...han tør ikke!

ORIGINAL: Storetroll

hehhe de er så søte når de er sinna [:D]

ORIGINAL: funnybunny85

wow får du pappan til å bade henne?
ha`kke sjangs til d her...han tør ikke!

signerer den :p
ikke min heller. men bæsjebleier og bæsj oppover ryggen og opp til skuldrene, det kan han gjøre!
skjønner ikke hva som er så farlig....

bæsjebleier er han heller ikke så interessert i gitt...
men tvinger ham til d...hehe..

Tror jeg gjør det sjelden jeg da... 1 gang i uka, noen ganger 2...blir jo ikke så møkkete akkurat så tenker det er bra jeg men...Jeg tar han med i dusjen og ofte jeg da [:)]

Back
Topp