Hvor ofte bør en baby bade?

Tar det bare av og til når vi har lyst og kommer på det. Bader ikke så ofte, kan fort gå flere uker mellom, men nå har han skjønt dette med spruting og koser seg såå i badekaret, at jeg flere kvelder har latt ham ligge der og plaske som en måte å underholde ham på før legging, når han egentlig har vært potte sur. :p Smører godt etterpå da.

Bader annenhver kveld. Lillegutt elsker det! Spruter ned hele badet, og holder på å le seg fillete av det.

Hver søndag her og normalt, men nå i ferien har det blitt litt kluss, så hun dusjer med meg eller mannen de dagene hun har bæsja [emoji38][emoji90]

Bader et par ganger i uken [emoji846] Noen ganger oftere, ho elsker det [emoji2]

To ganger i uka, onsdag og søndag. Eller dagen etter om vi har glemt det :p Dusjer også sammen med meg i blant.

Startet med 2 ganger i uken. Men etter lillegutt startet med grøt, griser han mye. Og er en gulper så blir det bading hver kveld. Hele gutten lukter gulp når kvelden kommer.. bader også For å få bort matrester som setter seg i valker på halsen. Han stortrives. Bruker babyolje i vannet.

Ca en gang i uka, heller sjeldnere enn oftere tror jeg. I det siste har jeg begynt å heller ta han med meg i dusjen, det liker han bedre enn badekaret.

Hmm. Vi begynte med hver kveld, men no de siste ukene har vi gått ned til annenhver/hver tredje dag.. han elsker å bade, særlig etter han fikk badeand [emoji106][emoji23] Også e det jo så artig å sprute oss våt:)

Vi bader hver kveld. Holder eksemen i sjakk. Prøver annenhver innimellom men han blir fort rød og får prikkete utslett. Men et raskt bad i bare vann hver kveld funker for oss.

Back
Topp