Hvor ofte bæsjer nurkene?

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Lurer litt på hvor ofte babyene deres bæsjer? Malin har begynt å bæsje bare 2-3 ganger i uken. Da kommer d masse sennepsgul kremaktig bæsj... [:D][:D][:D]

Filip på 7 uker bærsjer i allefall 2 ganger for dag

en gang om dagen.. på kvelden klokka ni..[:D]

ca vær 3-4 dag da kommer det enormt mye, flytende litt lyse brun aktig. mrn hun får mm og mme

martine får kun mme, og hun bæsjer hver dag, 1-2 ganger om dagen, men hu er vanvittig hard i magen, så skal ringe lege i morra..

Alexandra bæsjer ikke så ofte... Det gikk ti dager her en dag... Så jeg stakk tempen i rompa på henne så hun fikk det ut stakkkar... Det bekymrer meg det der altså.. Helsesøster sa at jeg skulle ha litt is i magen.. Så jeg får vente og se om hun bæsjer på egenhånd...

ORIGINAL: siri01

martine får kun mme, og hun bæsjer hver dag, 1-2 ganger om dagen, men hu er vanvittig hard i magen, så skal ringe lege i morra..

ta malt i flaskene hennes.. det hjalp på snuppa vår for ho var veldig hard en periode hun oxo.. ta i et par ts.. det får fart på sakene..
håper hun blir bedre i alle fall.. det er nok ikke no godt for de..

da jeg ammet bæsjet han 2-3ganger på en dag.men nå som han får mme så bæsjer han 1 gang t dagen eller annen hver dag.det varierer en del.

Mia bæsjer nesten en gang om dagen, hun får mme. Noen ganger to ganger om dagen også...

Sunniva får bare mm så her kommer det hver tredje dag..... Men har mye luft i magen de dagene hun ikke har avføring.

Back
Topp