hvor ofte bæsjer deres?

Bruker123kar

Forumet er livet
ja, det va spørsmålet mitt[8D]

Ella Bella Bollekinn bæsjer hver fredag, da snakker vi stortømming [:D] heldigvis gjør hu det på stellebordet(så bare legger eg papir under), for ingen bleie hadde tatt unna de mengdene[8D]
passer ypperlig i grunn!
eldstemann bæsja hver 12 dag, konge[:D][:D]

Har bæsjet flere ganger per dag, men trur det begynner å bli sjeldnere nå [:)] ganske greit egentlig... men så gulper hun mer istedet...[8D] 

Kanskje 3 ganger i uka...[8D]
Varierer litt. Den ene dagen bæsja hun 3 ganger på en dag!

En eller to ganger i døgnet.. og da snakker vi skikkelig tømming!

2-3 ganger i døgnet..[;)]

Jeg har ikke telt, for det er mange ganger. Oftest hver gang jeg ammer, pluss litt til.
Det er iallefall 10 ganger pr døgn.

May Olea bærsjer 1-2 ganger om dagen.kommer som regel enten på natta eller på dagen..

ORIGINAL: Lillingen x2

2-3 ganger i døgnet..[;)]

Har stort sett vært to ganger pr natt, og litt innimellom på dagen. Så våkner en del av at vesla ligger og trykker. I natt kom det bare tiss, så håper hun har snudd litt nå. Men to-tre ganger i døgnet er minimum.

før var det hele tiden, nå er det vel 2 bleier per dag. Men han prumper mye, og da kan det komme litt bæsj ut også, men ikke så veldig mye da akkurat.

Her er det åpent avløp hele dagen- bæsj i hver eneste bleie vi bytter. Nå når jeg går på penicillin har det til og med blitt enda løsere konsistens på bæsjen så vi har hatt vår første bæsjoppoverryggen-episode [8D]

Sjelden vi må bytte om natta da [:)]

Erik bæsja også ofte da han var baby- kan ikke huske at han hadde en eneste dag uten bæsjebleie.

Her bæsjes det hver dag, men ikke fullt så hyppig som tidligere. Kan tenke meg at det er 3-5 bæsjebleier om dagen nå, før kunne vi ha opptil 8-10. Men Emil promper mye, og har begynt å gulpe mer enn før..

ORIGINAL: chicell

Jeg har ikke telt, for det er mange ganger. Oftest hver gang jeg ammer, pluss litt til.

det høres ut som Herman i grunn [:)]

Flere ganger til dagen.[:)]

De siste dagene/den siste uka (?) har det blitt 1 gang i døgnet.

ORIGINAL: chicell

jepp.. bare i natt bæsja hun 3 ganger...

HELE tiden[:D] Ikke er hun særlig diskret heller[8D]

ORIGINAL: Mims

HELE tiden[:D] Ikke er hun særlig diskret heller[8D]

Back
Topp