Hvor ofte ammer dere?

Shalala

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Gutten vår er 9 uker nå, og enkelte dager ammer jeg nesten fra morgen til kveld. Andre dager kan det gå 4 timer mellom hver amming. Hvor ofte ammer dere?
 
Gutten vår er 9 uker nå, og enkelte dager ammer jeg nesten fra morgen til kveld. Andre dager kan det gå 4 timer mellom hver amming. Hvor ofte ammer dere?

Har ikke tellinga, men ofte! Han tar ikke smokk, og vil derfor ofte ligge på puppen for å roe seg/sovne også. Så går ikke mange timene mellom hver gang, kanskje maks 2 på dagtid [emoji85] 3-4 hvis han sover i bæresele for der sover han som en stein. Om natta kan det gå opp mot 5 timer mellom da heldigvis [emoji4] her blir han 7 uker på søndag.
 
Det var ca. hver time når han var våken, og kanskje annen hver time om natten. Etter at jeg begynte å gi tillegg går det ca. 2 timer mellom på dagtid og 3-5 timer på natt.
 
Altfor sjeldent syns jeg... hu bare hyler ved puppen. Skulle ønske hun ville ligge der og kose seg [emoji22]
 
Delammer.
Morgen er fast amming, ellers er det mye flasker utover dagen med mme eller pumpet melk.
 
Noen dager ammer jeg kjempe ofte, andre dager er det rundt hver 3 time ca.
Om natten er det som regel litt lenger k mellom.
 
Når jeg ammet gikk det 2-3 timer mellom hver gang på dagen. På natt 4-5 timer. Men nå ammer jeg ikke lenger da jeg ikke produserte nok.
 
For å sitere eldste: "Mamma, du gir henne melk hele dagen og hele natten!" Så ja, ganske så ofte... :)
 
Back
Topp