Hvor ofte ammer dere?

7-9 ganger i døgnet her:)
Men merker d blir oftere og oftere 9 ganger (og av og til 10), så begynner nok så smått med smaksprøver veldig snart! Men så er lille 5 mnd og 1 uke, så d er vel sånn sett på tide:p

Mellom 7-9 ganger i døgnet :) noen ganger mindre om ho sover lengre i strekk om natten.

Ja ok[emoji1][emoji5]:D her er det vell 6 ganger om dagen så nattamming.. men jeg føler han ikke drikker lenge før han blir mett... men han er jo stor gutt så han vokser jo så han skal

6 ganger her. Noen ganger nattamming, men sjelden. Drikker veldig fort, mett på mindre enn 10 min. Men vokser godt, så han er vell bare effektiv ;)

Min er også rimelig effektiv, på dagen går d som regel 6-8 min så er han ferdig:o D har forsåvidt aldri gått mer enn 15 min siden han ble født. Er ingen liten gutt heller, så nok mat vil jeg tro han har fått til tross for hurtig spising:p

Går kjapt her også stort sett, men av og til vil hun ha "dobbel pupp" som jeg kaller det.

Blir vel en 7-9 ganger i døgnet her også. Av disse er 3 mellom kl 19 og 7.00

Når han gir tegn, eller jeg mener det er lenge siden ;) har ikke helt oversikt, men vil anta 8-10 ikke er så galt :-)

7-9 ganger. Krever lite på dagtid, så ammer da uten at hun ber om det. Prøver å "fore " opp på dagtid. Hun krever hyppigere måltid på natt.( hver 3.time)

Dagtid: ca hver 3.time
Natt: han legges 19-20 og spiser ca 04 og 07-08( da står vi opp)

Back
Topp