Hvor ofte ammer dere?

Varierer. Er som regel sulten hver 3 time, men kan amme litt mellom viss hun er tørst, men da drikker hun bare litt:)
 
Når hun vil ha. Varierer. Sikkert ca hver 3-4 time, døgnet rundt, men med en litt lengre soveperiode mellom ca kl 20 og ca kl 01.
 
Hver 3-4 time mellom 7-19.30(21). Sover ca 11-12 timer sammenhengende uten mat på natta
 
Jeg skjønner ikke, lille min vil ha mat så ofte. Eller, hvis vi bare er hjemme kan hun spise hver time. Men er vi på senteret e.l kan det godt gå 3 timer plutselig :/
 
Jeg skjønner ikke, lille min vil ha mat så ofte. Eller, hvis vi bare er hjemme kan hun spise hver time. Men er vi på senteret e.l kan det godt gå 3 timer plutselig :/
Samme her. Hjemme er det stort sett en halv time/ time mellom hver amming når han er våken (sover Max en t om gangen) mye er kos... Tar ikke sutte enda :(
 
Samme her. Hjemme er det stort sett en halv time/ time mellom hver amming når han er våken (sover Max en t om gangen) mye er kos... Tar ikke sutte enda :(
Off.. håper det kommer seg etterhvert for oss begge. Min tar jo heller ikke tutten. Er jo veldig koselig med all kosen da, men blir litt slitsomt i lengden og om det er "lov" å si :/
 
Ammer hver 3. t ca. Lar hun få når hun viser tegn til at hun er sulten. Noen ganger slukker hun bare tørsten og vil ha igjen etter kort tid. På natta går det som regel 6-7 t før hun vil ha påfyll. I natt sov hun fra 21-08, våknet med to mursteinspupper og skjønte ingenting! Var nok tilfeldig, hun våkner som regel for mat i 4 tiden :) kan også legge til at hun spiser grøt (nesten full porsjon mellom 16-17) hun krever derfor mindre melk på kvelden nå..
 
Off.. håper det kommer seg etterhvert for oss begge. Min tar jo heller ikke tutten. Er jo veldig koselig med all kosen da, men blir litt slitsomt i lengden og om det er "lov" å si :/
Håper det bedrer seg når gulvet og leker blir mere interessant :)
 
Hver 2-3 time ca, stortsett gjennom hele døgnet. kan variere litt på natta. og noen dager er det litt oftere. økedøgn eller hvis han bare er litt tørst
 
Ammer ca hver 3 time:) Litt oftere på kvelden noen ganger! Så ho spiser vel mellom 5 og 7 ganger i løpet av dagen. Vil ikke ha mat om natten lenger:)
 
Hver andre-tredje time på dagtid og litt oftere i timene før leggetid, mellom 1830 og 7 er det stort sett bare én gang.
 
På dagtid mellom 1-1,5t på natten ammer jeg alt fra 2 til 6 ganger håper det blir litt sjeldnere mellom ammingene snart
 
1-2 ganger pr natt. På dagtid kommer det an på hvor vi er. Hvis vi er borte og det er mye stress vil han ikke ha så mye. Hvis vi er hjemme ca hver 2. våkne time. Han sover ofte 3 timer sammenhengende midt på dagen :)
 
Ca. hver 2-2,5 time på dagen, av og til kan det gå 3 timer mellom. Ca. 3 timer mellom på natten også :)
 
Så godt å se at det er flere som ammer hver 2-3 time! Får litt inntrykk av de rundt meg at det er mye og blir litt undrende når folk spør om det. Det skal jo også sies at jeg føler at jeg ikke gjør stor annet enn å sitte med puppen ut! Men er jentungen sulten skal hun selvfølgelig få mat :)
 
Back
Topp