Hvor ofte ammer dere?

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Jeg syns minien henger på puppen hele tiden, går som regel ikke mer enn 2 timer mellom hver amming, ofte bare 1time, på natten kan det derimot gå rundt 4 timer før han våkner igjen.

Hvor ofte ammer dere?

Ingen rutiner. Mellom 16-19 synes jeg vi ammer konstant.. :p

Første nattøkten er på 5-6 timer (21-02/03). Deretter hver 3.-4. time ca,og så oftere igjen fra 17-18 til han sovner i 21-tida.

Etter kl 18 føler eg hun henger konstant i puppen, men til gjengjeld har hun sovet sammenhengende i ca 6-8 timer om natten. På dagtid er det vel rundt hver 2/3 time.. Ikke helt i rutine enda :p

Jeg syns minien henger på puppen hele tiden, går som regel ikke mer enn 2 timer mellom hver amming, ofte bare 1time, på natten kan det derimot gå rundt 4 timer før han våkner igjen.

Hvor ofte ammer dere?
Samme her, men jeg gir mme om natten for han våkner altfor ofte av bare mm.

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

I starten lot jeg han styre helt selv, og da hang han mye i puppen hele dagen. Men siden han gikk opp 400g i uka, så har jeg valgt å begrense han litt. Tror han overspiste og ble urolig av det. Nå prøver jeg å ha minst 2t mellom måltid. Det blir litt mindre på kvelden. Har fått en ny gutt som sover lengre og spiser godt når det er måltid.

Back
Topp